Medyada Ali ve Kıvanç. Yerim ben bunları. (Benim Adım Gültepe den.)
İyi Okumalar...
AYLİN
Herkes endişeyle birbirine bakarken Ömer (abi demiyorum çaktırmayın) elini saçlarından geçiriyor.
"Deli olucam! O. Piç. Defneye. Her şeyi. Yapabilir!"
"Ömer bi sakin ol! Fazla uzaklaşmış olamazlar. Hadi arayalım."
Fortmantodan abimin siyah bi hırkasını üzerime geçirip telefonumu kapıyorum ve dışarı çıkıyorum. Selin Defneyi yine arıyor. Kaç kere aradık?!
"Tamam o zaman, ayrılalım. Ali, Selin, Ömer siz şu herifin evlerini falan bulun belki Ali biliyordur. Biz Yaseminle bu çevreyi arayalım, komşulara falan sorarız. Kıvanç ve Aylin siz de Kuzey midir nedir onun iş yerine gidin."
Of! Sinan abi ya. Neden ben bu kalasla eşleştim?! Hem ayrıca biriniz bize katılın baş başa mı kalacaz?
Herkes yola koyulunca Kıvanç bana dönüyor.
"Gel başımın belası gel!"
"Ben miyim senin başının belası? Gerizekalı ya! Sen kimsin ki hem? Nesin yani? Umrumda değilsin, niye olasın ki? Odun! Bi de sırıtıyor! Ka----"
Sözlerimi öperek kesiyo--- Şaka lan şaka! Ah, keşke olsa!
Sözlerimi baş parmağını dudağıma bastırarak kesiyor.
"Korkma bahanesiyle göğsüme yatınca hiç öyle demiyordun ama!"
Gözlerimi kocaman açıyorum. Tam konuşmaya başlayacağım sırada arabasına biniyor. Sinirle ön koltuğa oturuyorum.
"Sen şu herifi araştır biraz. Ben sadece bir tane şirketini biliyorum, daha bir sürü yeri vardır adamın."
Telefonumu çıkarıp google ye giriyorum.
KIVANÇ
Of abi ya bu nasıl bir tatlılık? Bana çok sinir oldu ama sinirlenince daha güzel. Yerim ben bunu ya. Çok tatlı.
"Adam resmen adını gizliyor! Bu google bile hiçbir şey bilmiyorsa, adam baya mafya falan sanırım."
Bir of çekip dudak büzüyor. Şunu yapma ya! O dudaklarına yapışmak istiyorum!
Vay be! Yılların playboy u aşık mı oldu?
Siktir git! Aşkımla baş başa bırak bizi."Çok ilginç! Bunun bi arkadaşı varmış, yıllar önce küsmüşler falan. Aslında ondan yardım istesek... Eskiden kardeş gibilermiş."
Başımı sallayıp Aylinin söylediği adrese yöneliyorum. Büyükçe bi eve giriyoruz. Aylin hafif önüme geçiyor.
"Biz Murat Beye bakmıştık."
Salona yakışıklı, 25 yaşlarında bir adam geliyor. Tanışıyoruz.
"Buyurun, önemli bi konu demişsiniz."
Aylin başımıza geçenleri kısaca özetliyor. Murat bir süre elini yanağına koyup düşünüyor.
"Pekala, aklıma birkaç yer geldi. Size eşlik etmemi ister misin Aylincim?"
Ben.bu.adama.dalarım! Aylin tam cevap verecekken öne çıkıyorum.
"Gerek yok kardeşim, biz hallederiz. Sen adresi ver, yeter!"
Adam adresi verip Ayline sarılıyor. Sen niye sarılıyon ki şimdi? Kızla az önce tanıştınız! O gözlerini oyarım!
Benim de elimi sıkıyor. Aylini adeta sürükleyerek kapıdan çıkarıyorum. Aylin kaşlarını çatıp bana bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Kulesi İle İstanbul Boğazı
FanfictionKadın, Kız Kulesiydi; zarifti ama yapayalnızdı. Annesi babası yoktu. Bir abisi vardı, o da onu terk etmişti. Siyah giyinirdi, siyah düşünürdü. Kendini hep Kız Kulesine benzetirdi. Adam, İstanbul Boğazıydı; hareketli neşeli, boğaz gibi coşan dalgala...