6. BÖLÜM

330 26 28
                                    

ÖMER

Yasemine gelen mesajla telefonda o piçin bana söyledikleri hemen hemen aynı şeylerdi.

"En sevdiklerinizi elinizden alicam Yasemin. Senin ve Ömerin. İkinizin en sevdiği iki kişi var. Ama ben kızıl saçlı kadınlara bayılırım, o zaman kimden başlayacağım belli.

Kuzey.

Kuzey Defneye takık bi çocuktu. Defnenin herseyini araştırdığım için.

Daha önce Defneyi abisinden bile kıskanmış, Serdar abiyi dövmüştü. Hatta öldürmeye bile kalkmıştı da Serdar abi hastanede ölümden dönmüştü.

Zaten ruh hastasıydı, tedavi görüyordu. Bunun için çok tehlikeli birisiydi. Defne de haliyle ondan uzaklaşmıştı. Ailesi daha iyi tedavi için ve çevresindekilere zarar verdiği için Amerikaya göndermişti. Birkaç yıl orada kaldıktan sonra demek ki kaçmış ve İstanbula geri dönmüştü.

Bu Defnem için çok tehlikeli. Ben artık onu yalnız bırakamam ki, o ruh hastası piç gelecek diye içimdeki korku...

Herkes korkuyla birbirine bakarken, Defne Selin'e Kuzeyin kim olduğunu anlatıyordu.

Aramızdaki bu derin sessizliği Sinan bozuyor.

"Napıcaz?"

"Bilmiyorum, hiçbir şey bilmiyorum. Defneyi kaybetmeyi aklımdan geçirince bile berbat bi halde olurken, gerçekleşirse...
Cidden abi. Gerekirse Defneyi hiç yalnız bırakmayız. Ben Defneyi eve götürürüm. Zaten yarın kardeşim gelecek, senden bi yaş küçük, onunla durursunuz, evde yardımcılar da var."

"Aşkım gerek yok, ben dikkatli olurum zaten evin dibimde."

"Yarın Aylin mi geliyor?"

Sinanın kocaman açılan gözleri üzerine gülümsüyorum. Yasemin de ellerini çırpıyor.

"Yaşasın! Çok özlemiştim cimcimeyi."

"Aylin kim?"

"Kız kardeşim. 21 yaşında. Yani sizden bi yaş küçük." diyorum Selin'in sorusu üzerine.

"Neyse, Defne nolucak?"

"Bence buna yarın karar verelim."

"Ya bu gece bisey olursa?"

Defne gözlerini deviriyor.

"Defne bugünlük bizde kalsın, abim de evde."

"Ben ne olucam?"

Diyor Ali.

"Sende gel."

Selin'in önerisini hepimiz onaylıyoruz. Defne ve Ali yukarı çıkıp sırt çantasına birkaç eşya alıyor. Bizde toparlanıp çıkıyoruz.

Yasemin ve Sinan taksiye biniyor. Bende Selinlere kadar eşlik ediyorum. Evin önüne gelince Ali ve Selinle vedalaşıyorum. Sonra Defneye sarılıyorum, sımsıkı.

"Bisey olursa beni mutlaka arıyorsunuz."

Başını sallıyor. Gülümseyip dudağına minik bi öpücük konduruyorum. O da el sallayıp apartmana yöneliyor.

Bende eve doğru yürüyorum.

ALİ

Selin'in evine geliyoruz. Ayy, abisiyle tanışacağım. Acaba beni sevgilisi olarak mı, yoksa arkadaşı olarak mi tanıtacak?

İnşallah arkadaşı olarak tanıtır da göt olursun.
Şimdi görürsün sen.

Abisi geliyor. Esmer, uzun boylu, kaslı yakışıklı bi adam. Çok büyük görünmüyor. Altında bi eşofman, üstünde bol tişört var. Kolyesi ve tek kulağındaki küpesi ile cool görünüyor.

Kız Kulesi İle İstanbul Boğazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin