DEFNE
A-ama! Bu nasıl olur? Son aramasında Cenk Dinçer yazıyordu. Kaşlarımı çattım. Gözlerim dolmaya başlamıştı bile. Ömerin Cenk ile ne işi vardı ki?
Merdivenden ayak sesleri gelince hemen rehberden çıkıp telefonu koltuğa bıraktım. Gözlerimi silip ayağa kalktım. Ömer mutfağa giderken gülümsedi. Beni görünce duraksayıp yanıma geldi.
"Defnem, iyi misin? Kötü görünüyorsun."
"İyiyim canım, biraz yorgunum sadece. Malum gün boyu açılış telaşı falan."
Ömer dudaklarına bir gülümseme yerleştirdi. Elini belime koyarak beni destekledi. Beraber mutfağa gittiğimizde Aylin bizi bekliyordu.
"On saattir sizi bekliyorum, hadi çabuk açım ben!"
Eylül direkt olarak çorbasını içmeye dalmışken kıkırdayıp yerime oturdum. Çorbadan sonra biraz makarna koymuştu tabağıma Aylin. Çatalım ile makarnayla oynamaya başladım. Aç değildim, aklımı Cenk mevzusu kurcalıyordu.
"Defnem, senin en sevdiğin yemeklerden biri makarna değil miydi? Niye yemiyorsun?"
Sözü Aylin devraldı.
"Yoksa kötü mü yapmışım?"
Gülümsemeye çalıştım.
"Yok, çok güzel olmuş. Dalmışım sadece. Pek de aç değilim."
Kendimi yemeye zorladım. Ömer ve Aylin kuşkulanmasın diye makarnamı zorla bitirdim. Aylin dolma koymak için ayağa kalktığında sofradan kalktım ben de.
"Aylincim eline sağlık, ben doydum. Odama gidip dinleneyim, sonra da uyurum."
"Peki, sana iyi geceler."
İyi geceler dileyip mutfaktan çıktım. Ellerimi yıkadıktan sonra odama geçtim. Kıyafetlerimi çıkarıp pijama takımımı giydim. Bugün ne yorulmuştum be!
Acaba Ömer ve Cenk nerden tanışıyor? Ömere sorsam söyler mi? Düşüncelerimden biraz olsun uzaklaşmak adına kulaklığımı takıp güzel bir şarkı açtım.
Ben müzik dinlerken odamın kapısı açıldı aniden. Ömer içeri girince müziği durdurup kulaklığımı çıkardım. Ömer gülümseyerek yanıma oturdu.
"İyi geceler öpücüğü vermeye geldim."
Gözlerimi devirdim,
"Süt ve kurabiye de getirseydin bari."
"O aklıma gelmedi."
Kıkırdadım. Ömer de tebessüm edip dudağıma minik bir öpücük bıraktı.
"İyi geceler sevgilim."
"İyi geceler."
Ömer odadan ayrıldığında, ben de yatağıma gömülüp gözlerimi kapattım. Günün yorgunluğu ve kafamda soru işaretleri ile uyumuşum.
Sabah/ Defne
Yataktan kalktığımda uykumu çok iyi almıştım. Kendimi iyi hissediyordum. Hızlı ve kısa bir duş alıp iyice kendime geldim. Dolabımdan siyah bir etek ve bluz almaya yönelirken aklıma gelen şeyle gülümsedim.
Dolabımı kapatıp bornozuma daha sıkı sarındım ve odamdan çıkıp hızlı adımlarla Aylinin odasına gittim. Aylin ve Kıvanç yatakta uyuyordu ve Kıvanç'ın üstü çıplaktı. Kıvanç bizde mi kaldı ya?
Onları boşverip Ali'nin dolabını açtım. Ondan güzel bir etek ve tişört alıp kendi odama gittim. Hayatımda büyük bir değişikliğe imza atıyordum. 5 yaşından beri siyahtan başka renk giymeyen Defne Topal, artık renkli giyinecekti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Kulesi İle İstanbul Boğazı
FanfictionKadın, Kız Kulesiydi; zarifti ama yapayalnızdı. Annesi babası yoktu. Bir abisi vardı, o da onu terk etmişti. Siyah giyinirdi, siyah düşünürdü. Kendini hep Kız Kulesine benzetirdi. Adam, İstanbul Boğazıydı; hareketli neşeli, boğaz gibi coşan dalgala...