Çok uzun zaman sonra yine buluştuk. Medyada AlSel.
Umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar...
ÖMER
Defneyi kurtarma operasyonundan sonra bizim eve gelmiştik. Salona geçip koltuğa kuruldum.
"Bugün hepiniz bende kalın." dedim.
"Tamam." gibisinden bir şeyler gevelediler.
Defne çantasını bırakıp yanıma oturdu. Gülümseyip kolumu açtım. Başını göğsüme yaslayınca kolumla onu sımsıkı sardım.
"Çok mu korktun bebeğim? O herif sana bir şey yapmadı dimi? Bak bir şey yaptıysa söyle."
"Ömer, abartıyorsun. Birazcık daha geç kalsaydınız yapacaktı ama hiçbir şey olmadı, iyiyim ben."
"Peki." dedim gülümseyerek.
Bir müddet oturduktan sonra mutfaktan Selin göründü. Elinde telefonla uygun bir pozisyon seçti.
"Selfie zamanı! Gülümseyin!"
Gülümseyip poz verdik, Selin de birkaç selfie çekti. Fotoğraflara bakarken sevinçle zıplıyordu.
"Ay çok güzel olmuş! Hemen İnstagrama atacağım bunu!" dedi.
Hepimiz gülerek bakışlarımızı televizyona yönelttik.
SELİN - SABAH
Sabah gözlerimi açtığımda, karşımdaki yatakta Aylin yatıyordu. Dün Ömerin evinde kızlar ile kalmıştık. Aslında şöyle: kaldığımız odada iki tane ranza vardı. Birinin alt katında ben, üst katında Defne yatıyordu. Karşımızdaki ranzanın ise altında Aylin, üstünde Yasemin uyuyordu.
Sanırım en erken ben uyanmıştım. Kızların üçü de uyuyordu. Ayağa kalkıp banyoya yöneldim. Yüzümü yıkayıp günlük birkaç rutinimi daha hallettim.
Odaya döndüğümde Aylin uyanıp yatakta oturur pozisyon almıştı.
"Günaydın.""Günaydın, benim çantam nerde?" diye sordum.
Çantamı gösterince teşekkür edip oraya ilerledim. O da banyoya yöneldi. Çantamdan kıyafet çıkardım.
Siyah mini bir etek, üstüne su yeşili büstiyer giydim. Ali beni gebertmezse iyidir.
İnşallah gebertir.
Sabah sabah uğraşamam yaaa.Bir de abi bozuntusu var. Kıvanç... Abimle yani Kıvançla aramızda iki yaş var. Ama abilik taslamaya çalışıyor. Bütün sevgililerimi dövdü, Ali hariç. Ama Ali'yi dövemez.
Neyse, kombimini tamamladıktan sonra makyaj masama oturdum. Vişne çürüğü rengi rujumu sürüp rimel, göz kalemi, eyelenir sürdüm.
Saçımı da düzleştirip masadan kalktım. Su yeşili topuklu ayakkabılarımı giydim. Siyah el çantama telefon ve cüzdan yerleştirip aynada kendimi inceledim. Her zamanki gibi mükemmelim.
Her zamanki gibi egoistsin, alışıyoruz ya.
Ben de seni göt etmeye alıştım canım.Hızlı adımlarla aşağı indim. Kıvanç ve Ali uyanmış, kahvaltı hazırlıyordu. İdeal bir abi ve ideal bir sevgili.
"Günaydın aşkım, günaydın Kıvanç!"
"Günaydın hayatım."
Ali yanağıma bir öpücük kondurunca gülümsedim. Kıvanç ise çatık kaşlarla bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Kulesi İle İstanbul Boğazı
FanfictionKadın, Kız Kulesiydi; zarifti ama yapayalnızdı. Annesi babası yoktu. Bir abisi vardı, o da onu terk etmişti. Siyah giyinirdi, siyah düşünürdü. Kendini hep Kız Kulesine benzetirdi. Adam, İstanbul Boğazıydı; hareketli neşeli, boğaz gibi coşan dalgala...