12

16 6 0
                                    

Nu e ok. Baga-mi-as, chiar nu e ok! Nu e ok sa-ti bati joc de sentimentele unui om doar fiindca tu esti o persoana ce joaca pe mai multe benzi. In timp ce erai cu mine, mai aveai vreo trei. Crede-ma ca nu-i fain sentimentu'. Nu-i fain sa fii inselat si mintit. Drace, imi puteai spune de la inceput ca sunt doar un joc! Cica m-ai iubit, pe naiba! Cand iubesti pe cineva nu-l inseli si nu-ti freci papucii de sufletul lui. Daca eram prea grasa, trebuia sa-mi spui, daca eram prea proasta, trebuia sa ma ignori, daca eram prea urata, nu trebuia sa ma mai bagi in seama. Insa tu esti genul de persoana care faci oamenii sa simta doar pentru a-i rani. Nu e corect, cine te crezi? Nu esti cu nimic mai bun decat mine. Esti mai popular? Doar fiindca ai muri pentru niste porcarii de like-uri. Esti mai bogat?Doar fiindca ma-ta si tac-tu au avut noroc. Esti mai frumos? Doar fiindca iti irosesti ore din viata pentru un cacat de masaj cu nu stiu ce creme scumpe. Ai note mai mari? Doar fiindca tac-tu a scos bancnota in fata profesorului.  N-am nevoie de like-uri sau note de 10 din burta, prefer sa fiu acum o nepopulara urata si mai tarziu sa te distrug cu vointa si munca mea. Acum ti-e bine, dar peste 10 ani, cand ''mami'' si ''tati'' nu vor mai avea cu ce sa te ajute, abia atunci vom vedea 'who's the best'. Voi, astia cu banuti nu va permiteti doar lucruri materiale, mai nou si persoane. Le vindeti si f*teti sentimentele dupa bunul plac. In ce lume de rahat traim.

Letters ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum