24.

13 5 0
                                    

            Mi s-a spus de mai multe ori ca nu-mi pasa de sentimentele altora. 

In primul rand, vreau sa spun ca si eu am sentimente. Si intotdeauna inainte sa fac ceva, ma gandesc la consecinte. E normal sa-mi apar sufletul. Nimeni, indiferent de cat de mult iubeste nu va alege ceva care sa-i raneasca sentimentele. Toate citatele cu 'tie sa-ti fie bine' sunt bullshit. Recunosc, si eu sufar, insa niciodata nu voi duce asta la extrem. Vreau sa-ti fie bine, dar nu-mi calc inima pentru a ajunge la a ta, care oricum nu va bate vreodata pentru mine.
In al doilea rand, cat de insensibila par, actiunile tale ma ranesc si pe mine. Nu ti-o spun niciodata, dar ma doare al dracului de tare. Fiecare cuvant spus la nervi sau fiecare provocare 'prosteasca' , pe mine ma raneste. Dar eu niciodata nu ma exteriorizez in fata ta si probabil de asta crezi ca eu nu am suflet. Dar crede-ma cand iti spun, eu chiar am un suflet si nu vreau sa mi-l mai distrugi.
In al treilea rand, dintre toate persoanele din lume, nu o alege pe ea. Stiu ca faci asta doar pentru a ma enerva, si nu inteleg de ce. Ar fi o prostie sa-ti spun ca eu nu am gresit, insa eu nu te-am tradat. Fiindca, da, asta ai facut tu acum. M-ai tradat. Ai ales-o pe ea in defavoarea mea. Nu mai are niciun rost sa ma supar, caci orice as spune, tot eu sunt monstrul. Cel mai tare ma deranjeaza ca niciunul dintre voi nu ati fost in stare sa-mi cereti scuze. Amandoi dati mereu vina pe mine. Inteleg, asta e mult mai usor decat sa recunosti cand gresesti.

De acum, nu-mi mai pasa deloc de voi. Din partea mea, puteti sa va luati de mana si sa va duceti dracului.  

Letters ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum