Din cauza ta. Din cauza ta, fiindca ai vrut sa faci o gluma proasta. Din cauza ca ai incercat sa te remarci. De fiecare data cand te vad pe strada ma simt murdara. Murdara fiindca am stat cu oameni ca tine. Murdara ca te-am imbratisat si ajutat cand nimeni n-o facea. Murdara pentru ca de fiecare data cand ma loveai, intorceam si celalalt obraz. Murdara fiindca te-am considerat prietena mea. Atat de murdara. Niciodata nu m-am simtit atat de umilita. Si nu din cauza a ceea ce ai facut, putin ma intereseaza. Din cauza motivului. Ai facut asta sa-mi demonstrezi. Sa-mi demonstrezi ce? Nici eu nu stiu. Probabil ai simtit neaparata nevoie sa te simti bine cu tine, asa ca ai spus sa ma "faultezi" pe mine. Doamne, cat te urasc. Dar Doamne, cat ma urasc. Ma urasc fiindca am stat. Ma uitam la tine cum imi patezi numele si munca mea si a parintilor mei. Fiindca nu m-am opus. Fiindca inca o data, eu am fost cea care a intors si celalalt obraz. Dar esti asa o infecta. Asa o vipera. Ataci cand valurile se aseaza. Ataci cand nu sunt pregatita. Si nu ma intereseaza viata ta sau ce faci sau pe unde esti, cum o duci. Tu nu ma interesezi. Am fost prietene, dar gata. Scriu capitolul asta doar pentru a-ti reprosa. Da, pentru a-ti reprosa ca tu nu poti fi o prietena buna. Esti catelul ei. Tu nu esti in stare de nimic. Pur si simplu te manevreaza. Povestile cu mine vor trece mai repede decat au aparut, dar tu mereu vei ramane in ochii oamenilor o prefacuta. O catea. Si sa-mi "frec una" daca nu-mi pare rau pentru timpul petrecut cu tine, jigodie. Tu ai fost doar o mare pierdere de timp. Eu am oameni care ma sustin, dar tu? Acum esti fericita cu prietenele tale, dar maine? Ele nu-s prietene decat pentru un timp. Naspa de tine, ce sa-ti zic? Ai f*tut o prietenie pentru "popularitate ".