Oamenii astia care arunca cu noroi si dupa "am glumit, n-o lua in serios". Dar ia-o tu, frate! Ia-o de dimineata pana seara. Eu nu sunt obligata sa-ti suport tie glumele proaste. Sunt urata? Ok, bun, sunt urata. Lasa-ma in pace. Te deranjeaza aspectul meu fizic? Ok, bun, ocoleste-ma. Nu-mi veni si nu-mi manca cacat numai sa te dai tu mare in fata mea. Nu pari interesant.
Un exemplu :
Imi scrie un tip. La inceput ma ia cu glume, chestii, trestii. Habar n-aveam cine dracu' era. Stiam ca ma avea la follow. Ok, vad ca el tot se invarte in jurul cozii si la un moment dat m-am enervat si i-am zis simplu "ori ma lasi in pace, ori iti dau block." Tipul, ofticat, imi raspunde "Tu crezi ca te combin? Esti urata-n plm, vreau doar sa-mi bat putin pl de tine." Bate-ti-o de altcineva, n-am treaba. Dar pur si simplu te faci singur de cacat daca asa ai tu prima conversatie cu o tipa. Dupa, faza cea mai penibila a fost "Eu am glumit, n-o lua in serios". :)))
Adica, vorbind serios acum, what the fuck it's wrong with you? Bai, daca sunt urata, lasa-ma-n treaba mea. Nu te mai bagi si tu ca prostul intr-o discutie pe care e clar ca n-o poti continua. Si daca ai vrut sa faci o gluma proasta, chiar a fost proasta.
Nu ma intelegeti gresit, sunt o persoana amuzanta, dar glumele de genu' ar trebui spuse la ma-ta acasa.
Cu cat inaintez mai mult in viata, cu atat mai multi prosti mi se arata.