Nečije snažne ruke me drže. Koliko se god opirem, ništa. Muškarac je. Zašto sam se vračala? Mogla sam ostati tamo. Dosađivala bih se, glasna glazba ulazila bi mi u uši. Sve je to grozno, ali ne gore od ovoga sada. Unatraške hodam hodnikom. Još uvijek me vuče. Kamo me vodi? ''Ostavi ju na miru!'' Čujem poznati glas. Harry? Ne. ''Rekao sam ti nešto!'' Ponovno se izdere meni poznati glas. ''Tko si ti uopče?'' Pita muškarac koji me drži i jače povrači prema sebi. ''Pusti ju!'' Izdere se. Ovaj put mogla sam prepoznati njegov promukli glas. Harry. Da, to je on. ''Makni se, ovo nije tvoj problem.'' Zaprijetio je Harryu. Ponovno me jače prislonio prema sebi. ''Moj je problem, da!'' Vikne Harry i približi drugome. Primi ga za vrat i nasloni uza zid. Stisak kojim me drži popušta. Brzo se izmaknem i otrčim iza Harrya. ''Harry, makni se od njega.'' Rečem. Osjetim kako se Harry okreče prema meni sa osmiejhom. Muškarac kojeg je držao uza zid popravlja majicu i okreče se od nas. ''Toliko sam ti drag, Bella?'' Pita me Harry. Ne, ne smijem ga zvati po imenu! Kvragu, zašto sam to učinila? ''Zašto si došao? Od kud si...'' Prekine me. ''Kada si došla na akademiju, ja sam pristao biti tvoj zaštitnik.'' Reče i nasloni se ne zid pored. ''Molim?'' Pitam i raširim oči.
[Harry P.O.V.] ''I, Styles, koga si izabrao?'' Pita me doktor. ''Nisam siguran.'' Odgovorim. Gledam po prostoriji i skrečem pogled s doktora. ''Muškarac si, uzmi neku djevojku.'' Kaže doktor i razvuče osmijeh. ''Ima nekih novih ovdje...'' Prekinem ga. ''Bella.'' Kažem i pogledam u doktorove oči. Jezivo crvene kao i moje. Ali, nikako mu ne pristaju. ''Smith?'' Pita me. Klimnem glavom u znak potvrde i zagrizem donju usnicu. ''Dobar izbor.'' Kaže i približi mi se. Uzme moju ruku i na kažiprst prisloni žig. ''Kada je u opasnosti, ovo na prstu počet će te boljeti.'' Nadoda. Pogledam u svoj kažiprst na kojem su njeni inicijali. B.S.
[Bella P.O.V.] ''Zašto si odabrao mene?'' Pitam ga. Još uvijek sam začuđena. Ima toliko drugih djevojaka ovdje. ''Ti si bila nova. Izgledala si prestrašeno.'' Kaže i promatra svoj kažiprst. ''Kada je Lauren htjela mene,doktor je rekao da je mene netko već izabrao.'' Kažem i razvučem osmijeh. ''Koga si ti?'' Pita me. Pogledam u svoj kažiprst i okrenem prema njemu. ''H.S.'' Pročita i nasmiejši se. Da, nikada nebi očekivao da ću ja njega izabrati. Iskreno, niti ja sama nisam znala zašto sam to učinila.
''Ovaj žig ću ti prisloniti na kažiprst.'' Kaže doktor i pokaže crni žig u svojoj ruci. ''Ostati će ti inicijali osobe koju moraš zaštititi. Kada je ta osoba u opasnosti, prst će te boljeti. Na tebi je red da izabereš koga ćeš.'' Nadoda i pogleda me. Drugi put u dva dana ja sjedim na istoj stolici, u istoj prostoriji. Nije valjda ovako svaki dan? Tek sam dva dana ovdje. Početci su najgori. Što sve još moram proči? Ruka mi je sva u ožiljcima! ''Ne znam. Ne poznajem nikoga. '' odgovorim i ruke privučem k sebi. ''Da ti pomognem?'' Pita me doktor. Klimnem glavom u znak potvrde i znatiželjno pogledam. ''Ima jedan dečko. Vjeruj mi, najbolji je izbor.'' Kaže i nasmiješi se. Uzme moju ruku i prisloni žig. ''Ti ćeš štititi Harrya Stylesa.'' Nadoda. Odmakne žig i ja pogledam u ruku. Sitni inicijali na kažiprstu. H.S.
''Ti si mene?'' Pita me i prođe rukom kroz kosu. ''Da.'' Kratko odgovorim i zagrizem usnicu. ''Nemoj, ugrist ćeš se.'' Kaže Harry i priđe mi bliže. Primi me za rame i nasmiješi se. ''Vidimo se.'' Kažem i prođem pored njega. Stanem. Okrenem se i pogledam ga. ''Hvala ti.'' Kažem i nastavim hodati do svoje sobe. ''I drugi put, Bella!'' Vikne zamnom. Primim kvaku i uđem u sobu. Zašto sam dobra prema njemu? Pobogu, on je moj neprijatelj. Zašto? Uvijek me omalovažavao. Bio je u grupi vampira koji su me sramotili i radili spletke. Sutra, kada se probudim opet će biti po starom. Sigurna sam u to. A, Lauren? Njoj neću pričati o ovome. Ne želim da itko zna. Ovo će ostati tajna. Tajna koju znamo samo On i Ja.
[Sljedeči dan] ''Bella, gdje si otišla jučer?'' Pita me Lauren. Ne, naravno da joj neću reći istinu. ''Natrag na akademiju.'' Ležerno odgovaram. Stiskam bilježnice u ruci i grizem usnicu. Živčana sam. ''Ne mogu vjerovati! Što si radila sama ovdje? Sigurno ti je bilo dosadno.'' Kaže. Ne, nije mi bilo dosadno. Niti malo. Eh, Lauren, da ti znaš što samja radila to sigurno ne bi rekla. ''Nego, na koje predavanje ideš?'' Pita me i skreče s teme. Na njoj se vidi da je i ona živčana. ''Trebam na odgoj. Ti?'' Pitam ju. ''Ne znam. Vidjet ću.'' Kaže i prođe pored mene. ''Vidimo se kasnije.'' Promrmlja i ostavi me samu. Što je njoj? Stiskam kvaku učionice odgoja i ulazim unutra. Predavanje samo što nije počelo. Hodam učionicom i tražim slobodno mejsto. Zadnji red. To je ono što tražim. Sjednem na stolicu i bacim bilježnicu na stol. Čujem otvaranje vratiju. Harry. Ležerno uđe u učionicu i hoda prema meni. Što želi? ''Slobodno?'' Pita me i nasmiješi se. ''Aha. Sjedni.'' Odgovorim i okrenem glavu od njega. ''Nešto si tiha danas?'' Pita me. ''Možda.'' Tiho kažem i nakratko ga pogledam. ''Jesi. To je čudno za tebe.'' Kaže. Rukom prođe kroz kosu i nasloni se na stolicu. ''Znam.'' Kažem i stavim kratak osmijeh. ''Možemo biti prijatelji?'' Čujem rečenicu koju nikada ne bih rekla da je on rekao. On se šali? On i ja prijatelji? Ne. ''Pokušajmo.'' Rečem. Što je meni? Zašto sam to rekla? ''Pokušajmo.'' Ponovi zamnom i skrene pogled na profesora koji je ušao i počeo sa svojim predavanjem ''Danas pričamo o vašim ljubavnim odnosima.'' Kaže profesor i otvori svoju bilježnicu. Ondje zapisuje što će danas pričati. Uvijek dosadni, dugi govori. ''Za početak jedno pitanje. Da li ste se ikada zaljubili?'' Pita profesor. U zraku je bila hrpa dignutih ruku. Kao i Harryeva. ''Izvoli Styles.'' Kaže profesor i svoju pažnju usmijeri prema njemu. ''Pa, prije nego što sam došao na akademiju, imao sam djevojku.'' Kaže Harry. ''I, kako je završilo?'' Pita profesor. ''Pa, roditelji su me upisali na akademiju. Ali, iskreno, ta djevojka mi ne fali.'' Reče Harry i podlo se nasmije. Cijela učionica se počela smijati. Svi osim mene i profesora. ''Gotovo, prestanite!'' Izdere se profesor.