8- MP

16K 499 15
                                    

Arkamı dönmemle göz göze gelmiştik bu gördüğüm Cedric den başkası değildi onu görür görmez boynuna atladım Amy şaşkın soru soran bakışlarla bana bakıyordu ama o an ona aldırmadım Cedric ona sarılmamla aynı hızda bana sarıldı onu o kadar özlemiştim ki onu onca zaman aramadığım için kendime lanet ettim..

"- Cedric , Tanrım seni nasıl özlediğimi bilemezsin." ..

"- Bende seni özledim Elena ve seni bulmak inan hiç kolay olmadı."

"- Köprünün altından çok sular aktı biliiyorsun bazı nedenlerim var ama bu konuyu daha sonra konuşuruz. Şimdi amy ile birlikte alışverişe gidiyoruz sende katıl."

"- Siz kızları başbaşa bırakmak isterdim ama maalesef bu defa bırakamıcam.."

Amy: "- Olur mu öyle şey hem biz daha tanışamadık . Ben Amy ."

"- Ben Cedric . memnun oldum amy. Elena seninle alışverişe çıktığına göre bayaa yakınsınız yoksa hiç bi güç onu alışverişe çıkartamaz bi defasında inernetten kıyafet bakarken gördüm o kadar."

"- Lisedeydeken tanıştık Elena farklı biiri ve benim en iyi dostum. Bazen benim alışveriş çılgınlığıma kattlanıp bana ayak uyduruyorz eee iyi dostlar bunun içindir. Sen Elenanın nesi oluyorsun?"

"- Bende Elenanın arkadaşıyım bizde çok yakındık o bu tarafa taşınmadan önce sürekli beraberdik çocukluk arkadaşı diyelim yani gerçi o biraz küçüktü benden ...

"- Okuyormusun yoksa Çalışıyormusun Cedric, biraz gizemli göründün gözüme Elena nın hiç bi arkadaşıyla tanışmadım daha önce."

"- Ben yazarım yani yayımladığım bi kaç kitabım var fantastik bilimkurgu üzerine okul bittikten sonra yazar olmaya karar verdim üniversiteyi yarıda bıraktım belki daha sonra tekrar devam ederim şuan bi planım yok. Elenayla komşuyduk ona ders çalıştırırdım o şekilde tanıştık o zamandan beri en iyi dostumdu diyebilirim yaşı benden küçük olsa bile her zaman olgun bi kişiliği olmuştur."

"- Kesinlikle elena fazlasıyla olgun bazen genç bi kız mı yoksa büyükanne mi olduğunu ayırt etmesi zor olabiliyor. eeee sen hangi kitabı yazdın biliyor mıyuz..? "

"- Vampirin Günlüğü diye bi kitaptı ikincisini çıkarttım geçenlerde belki biliyorsundur. Bayaa ilgi çekmişti."

"- Nasıl yani şu meşhur yazar Cedric Minapolice sen misin? Oha inanamıyorum röportaj vermeyen kendini gizleyen gizemli yazar yani. Bu çok şaşırtıcı şuan şok oldum. Elena bundan nasıl bahsetmezsin yaaaaaaaaaa......?"

"- Bilmiyorum aklıma gelmedi bahsetmek hem sen o kitapları okudun mu ki fantastik şeyleri sevdiğini bilmiyordum amy inan."

"- Okumazmıyım kızım delimisin ikincisini bile aldım cidden büyük hayranınım Cedric kitaplarımı imzalar mısın lütfeeennnnn.."

"- Tabii ki hem Elenanın dostu benimde dostumdur.."

-----

Sohbet ederek merkeze doğdu yürümüştük mağazalara girip çıkıyorduk gözümüze ne kestiriyorsak almıştık tabii amy nin denemesi bizi bunalıma sokmaya başlamıştı. Yorulmazdım yorulmak nedir onu bile bilmiyordum ama amy ye dur demek için yorulduğumu söyledim ve bi cafe de oturmuştuk saat 15:00 ' e geliyordu ve benim yarım saat sonra şu dedektifle görüşmem vardı. 

"- Cedric benim biraz işim var sen amyi eve bırakır mısın evimin anahtarını sana vereyim amyi bıraktıktan sonra eve geç çok geç kalmam.."

"- Aaaa Elena bu kadar çabukmu gitmek zorundasın daha yeni keyif almaya başlamıştım hem sen nereye gidiyorsun ki?"

"- Anlatırım daha sonra şimdi kalkmam gerekiyor siz isterseniz biraz daha takılın. Cedric seninle evde görüşürüz. Hadi ben kaçtım."

Melez PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin