------------------
Gözlerimi açtığımda koltuğun üzerindeydim. Etrafımda meraklı bakışlar vardı Dean hala ellerimdenn tutyordu iyi olduğumdan emin olmak istercesine. Chuck ise hemen onun yanında durmuş meraklı gözlerle beni izliyordu. Diğer yanımda ise Morganna ve Cedric bulunmaktaydı.
Ben:" Ne oldu bana?
Morgannaya dönerek sormuştum.
Morganna:" Elena yaptığım büyü güçlü bir büyüydü. Ruhlar serbest kaldılar o an sadece bir kaç eski cadı, onlardan yardım aldım, sanırım başarılı oldum ama sen birden kendinden geçtin ne olduğunu anlayamadım elena ama bildiğim birşey varsa oda ruhundan bir parça verdiğindi. Neredeyse ölecektin. Birdaha bunu denersen hiç bir şansın olmayabilir. Diğer vampirler aç gözlüler öğrendikleri zaman peşini bırakmayabilirler.."
Ben:" İyiyim ben morganna endişelenmeyin daha fazla."
Yattığım yerden doğrulurken Dean bana yardım etmişti. Kendimi güçsüz ve aç hissediyordum.
Ben:" Cedric bence sen şimdilik yukarı çıksan iyi olur çünkü gerçekten çok aç hissediyorum."
Cedric:" Offfffff, vampirlerle yaşamak çok zor."
O böyle söyleyince gülmekten kendimizi alamadık. Oflaya oflaya merdivenleri çıkmıştı. Koltukta iyice doğrulup oturur pozisyonu aldığımda hemen yanıma chuck oturmuştu. diğer yanıma dean karşımdaki tekli koltuğa ise morganna yerleşmişti.
Morganna:" Şimdi ne olacak peki elena?"
Ben:" Dean güneş ışığına kavuşacak ama dikkatli olacak. Buradan gitmeliyiz. Yakşanın sessizliği beni korkutuyor. İyi şeyler çıkmayacak. O geceden sonra öylece kurtulmuş olamayız."
Dean:" Yeni kimlikler , pasaportlar diyorsun yani! Anlaşıldı. Yarın hallolur."
Chuck:" Ne yani buradan gidecekmisiniz?"
Ben:" Sende geliyorsun chuck. Hep birlikte gidiyoruz."
Morganna:" Elena, senin büyü sırasında bayılman normal birşey değil. Genelde böyle olmaz. Üzerine başka bir büyü kullanılıyor olabilir. Dikkatli ol!"
Ben:" Nasıl yani? Kim neden bana büyü yapsın ki?"
Morganna:" Elena ! Sen yüzyıllardır korktukları şeyi yaptın bir vampiri güneş ışığına çıkartmak için kendini kullandın. Seni bunu yapabileceğini bildikleri çin sevmiyorlardı zaten."
Dean:" Elena, ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Ne desem gerçekten bilemiyorum. Ama keşke hayatını tehlikeye sokacak birşey yapmasaydn böyle oacağını bilseydim kabul etmezdim elena. Sen benim için gün ışığısın zaten. Sensiz yaşayamayacağımı biliyorsun."
Chuck:" Tamam, Cidden bu kadar yeter. Elenayla bu şekilde konuşmaktan vazgeçmezsen seni ısırabilirim."
Chuck dişlerini ve pençelerini çıkartmış Dean'a gösterirken gülmekten kendimi alamadım. Dean ise hala gözlerini açmış Chuck'ı anlamaya çalışıyordu. Dean birden hareketlenerek. Kendi vampir dişlerini ortaya koydu.ü
Dean:" Elena ! köpeğin tasmasını sıkı tutsan iyi olur yoksa iç savaş çıkabilir."
Chuck konuşacak gibi olduğunda onu susturup . " Cidden yeter.! Lütfen çocuklar sakin olur yoksa ben size saldırıcam."
Morganna ağzında birşeyler geveleyip durduğunu fark etmiştim. Birşey söyleyecek gibiydi ama çekiniyordu.
Ben:" Morganna , ne söyleyeceksen söyle. Ağzında bieyler gevelediğinin farkındayıp ıkar baklayı.!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Prenses
De TodoSita:" Şivayı ve kızımı terk ettikten sonra benim için sadece yakşa vardı, Şeytanımı seviyordum sevmesine ama bu sevgi bana acı veriyordu, yakşanın işkenceleri sonucu 100 yıldan fazladır ondan kaçmıştım, ta ki karşıma Şivanın başka bir avatarı ona ç...