---------
Biraz daha erken gelseydim kim olduğunu öğrenecektim belki de, arkamdan iş çevirmesi canımı fena halde sıkmıştı ama bunu ona belli etmeye niyetli değildim, nasıl olsa kim oldugunu öğrenecektim. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklatıp ardından kapıyı açtım ve içeri girdim. Chuck elindeki telefonu cebine koyarak üzerindeki gömleği çıkartmaya başlamıştı:
Ben:" Hey! Duş'a mı giriyorsun?"
Chuck:" Evet, katılmak istermisin?"
bunu bana arsızca sırıtarak söylemişti, kabul etmem gerekirdi saçma sapan tavır alırsam telefon konuşmasını duydugumu belli etmiş olurdum ve bu benim işime gelmezdi, eger bir hata yapıyorsa bunu yaparken onu yakalamalıydım aksi halde yalan söylerdi ve ben bundan hiç hoşlanmazdım.
Ben:" Sorman hata."
dediğimde sırıtarak yanıma gelip beni kucagına aldığı gibi odamızın içerisinde ki banyoya götürdü. Büyük küvetin önünde beni kucagından indirince küvete eğilip suyu açarak suyun köpürmesi için bi takım jeller koymaya başladı. Ben üzerimdekileri çıkaracagım anda ellerimi tutup bunu kendisinin yapabılecegını soyleyerek ustumdekılerı cıkardı. Onun uzerınde bırsey yoktu fakat bende elımı pantolonunun düğmelerine götürerek onları actım kalcakarını oksayarak pantolonu çıkarmasına yardımcı oldum, onun üzerinde sadece boxer varken benim üzerimde hiç birşey yoktu. Boxerını çıkarıp bi kenara fırlattıktan hemen sonra küvetin içerisinde girdi elimden tutarak benimde girmeme yardımcı olduktan sonra sıcak ve köpüklü suyun içerisinde oturdu , bacaklarını acarak benimde bacaklarının arasına oturmama izin verdi.
Hareketleri tahrik ediciydi, kendimi ciddi anlamda zor tutuyordum, hem beni elleriyle yıkıyor hemde boynuma öpücüklerini koymayı ıhmal etmiyordu. Elleri kollarımdan aşağı doğru ınmeye basladığında birden kasıldım dokunuşları sıcak suyla birlikte sanki beni daha çok yakıyoru, elleri bacaklarında dolaşırken boynuma hala öpücüklerimi bırakmaya devam ediyordu , sertleşen aletini tam sırtımda hissediyordum. Öpücükler artık küçük ısırıklara ve emilmeye dönüşmüştü. Aldıgım zevkten boynumu ıyıce gerıye vermış ellerimi onun bacaklarının üzeine yerleştirmiştim, onun elleri ise usta bi beceriyle bacak aramda geziniyor ve parmaklarını içime doğru sokup çıkartıyordu. Sık nefes alışverişlerim inlemeye dönüşmüştü , ilk başta yavaş başlayan gelgitler hızlanmaya başladıkca zevkin doruklarına çıkıyordum. Parmaklarındaki hareketler durunca bu defa beni kendine doğru döndürüp tek halede uzerine oturtttu, Bu defa ıkımız birden inliyorduk, dakikalarca git gellerin sonucunda zevkin doruklarına çıkmıştık, benim boşalmamla arkamdan o gelmişti. Hızlı soluklarımız devam ederken kucagından kalkmadan basımı gogsune yasladım. Bu zevk gerçekten inanılmazdı.
Chuck ardından suyu tekrar açıp beni yıkamaya başladı, ben durulanıp banyo dolabından bornozumu aldığımda hemen arkamdan gelip oda uzerıne bornozu geçirdi ve kolunu omzuma atarak başımın üzerinden öptü:
Chuck:" Harikaydın bebeğim. Hadi saçlarını kurutalım."
Ben:" Aynen, aşağıdakileri çok yalnız bıraktık, babamın yanına insem iyi olur."
Chuck:" Kesinlikle, hadi o zaman."
Saç kurutma makinesini çalıştırıp saçlarımı kurutmaya başladı, bana yakın davranıyordu oldukça yakın iyi bir seks yaptık fakat aramızda bir mesafe vardı çözemediğim bir mesafe dışarıdan yok gibi görünn ama aslında benim içten içe hissettiğim o mesafe. Saçlarımı kururtması bittiğinde kendinkini kurutmaya başlamıştı. Banyodan ayrılarak yatak odasına girip bir takım iç çamaşırı çıkardım seri bir şekilde üzerime giyerken odaya chuck girdi, çekmeceden siyah boxer çıkarıp üzerine giyipdi ve bornoxu yatağın üzerine bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Prenses
РазноеSita:" Şivayı ve kızımı terk ettikten sonra benim için sadece yakşa vardı, Şeytanımı seviyordum sevmesine ama bu sevgi bana acı veriyordu, yakşanın işkenceleri sonucu 100 yıldan fazladır ondan kaçmıştım, ta ki karşıma Şivanın başka bir avatarı ona ç...