Ten večer se Ruby měla skvěle, cítila, že mezi ní a Scottem něco vzniká, ale nebyla si jistá, zda je to dobře. Převlékla se do dlouhého trička, které měla na spaní, a pohodlně se usadila na gauč a zapnula televizi. Když projížděla televizní programy, někdo zaklepal na dveře. Zaskočilo ji to, možná i trošku vyděsilo. Vydala se ke vchodovým dveřím. Bohužel ji nenapadlo se podívat do kukátka a rovnou tedy otevřela. Před ní stál David oblečen v černém s kapucí přes hlavu.
„Co tady děláš?!" zeptala se a snažila se nevypadat vyděšeně.
„Řekl jsem přece, že se ještě uvidíme." řekl zlověstně a vrazil Ruby pěstí. Ta upadla na podlahu a snažila se natáhnout pro mobil, který měla na stolku před gaučem. David zavřel dveře a když si všiml, o co se Ruby snaží, popadl ji za vlasy a táhl ji do kuchyně. Ruby ječela o pomoc, ale uvědomila si, že přes zapnutou televizi ji stejně nikdo neuslyší.
„Proč tohle děláš?!" zakřičela na Davida, zatímco ji vlekl po studených kachličkách.
„Můžeš si za to sama." řekl a sklonil se k ní, „Neměla jsi mě odmítnout." a znovu ji uhodil pěstí do obličeje. Ruby zasténala a smotala se na zemi do klubíčka. David do ní začal kopat.Když se Ruby probudila, ležela na zemi a nemohla se bolestí ani pohnout. Hřbetem ruky si otřela krev, která ji tekla z úst. Pomalu si sedla a popadla se za žebra, která měla v jednom ohni. Na nohou se jí začaly vybarvovat obrovské podlitiny. Opatrně se postavila a kulhavým krokem došla k mobilu. Chtěla zavolat na policii, ale něco v její hlavě jí říkalo, že by to nebyl zrovna nejlepší nápad, akorát by to zhoršila. Hodila mobil na gauč a dobelhala se do koupelny, aby si dala sprchu a smyla ze sebe všechnu tu krev.
Jsem zpět... ^^
ČTEŠ
My Psychology Teacher {CZ}
Teen FictionRuby Millerová je normální osmnáctiletá holka, která chodí do třeťáku na střední. Potom, co její učitelka psychologie zmizí, si ředitel pozve na záskok mladého a krásného učitele. Ruby mezi nimi cítí jiskření, jenže randit s učitelem je zakázané...