Ráno

559 26 6
                                    

Ruby se ráno probudila ve Scottově objetí. Unaveně pohlédla na hodiny a zjistila, že je teprve půl šesté. Zkoušela znovu usnout, ale už se jí to nepodařilo. Opatrně se vymanila zpod jeho paží a šla potichu do kuchyně. Po cestě si oblékla alespoň čisté kalhotky a sebrala ze země své tílko. Opřela se o kuchyňskou linku a prohrábla si vlasy.

,,To se mi snad jen zdá..." usmála se a napustila si do sklenice trochu studené vody. Měla spoustu času a tak se rozhodla, že udělá pár vaječných omelet. Poté se vrátila do ložnice, kde Scott stále ještě spal. Ruby na něj chvíli koukala, vypadal tak klidně a spokojeně. Potom posbírala veškeré oblečení, které se válelo na podlaze, a poskládala jej.

Bylo zhruba sedm hodin, když se Ruby vrátila do ložnice, aby našla nějakou gumičku do vlasů. Při prohledávání nočních stolků vedle postele nechtěně probudila Scotta.

,,Dobré ráno." narovnala se a usmála se na něj.

,,Dobré ráno," vrátil jí úsměv Scott, ,,kolik je hodin?" zeptal se ospale.

,,Sedm a pět minut."

,,Sakra..." protáhl se, ,,vůbec se mi nechce do práce." zaúpěl a Ruby se zasmála. Když se vrátila z koupelny, kde si vypláchla ústa od zubní pasty, Scott stále ležel nahý v posteli.

,,Ty nebudeš dnes vstávat?" zeptala se.

,,Vzpomněl jsem si, že mám hodinu až v deset." usmál se spokojeně Scott.

,,No jo, ale já mám na osm." zasyčela rozladěně Ruby. V tom ji Scott svalil k sobě na postel a začal ji líbat.

,,Scotte..." zašeptala, ,,já se vážně musím chystat do školy." usmála se, když ji Scott líbal na krku.

,,Co máš první hodinu?" zamumlal.

,,Dějepis."

,,S kým?"

,,S panem Johnsonem."

,,Toho moc dobře znám, omluvím tě."

,,Ale Scotte, to nemusíš..."

,,Ale já chci." řekl a hluboce ji políbil. Přitom ji rychle svlékl tílko a začal jí hladit prsa. Scott byl stále ještě nahý a tak Ruby zahlédla jeho erekci. Natáhla ruku a uchopila jeho penis, přičemž Scott nahlas vzdychl překvapením. Usmáli se na sebe a pokračovali v líbání.

,,Do hajzlu!" vykřikl najednou Scott a Ruby se vylekala.

,,Co se stalo?" zeptala se s otevřenou pusou.

,,Nemám už kondom." řekl naštvaně. Ruby se od srdce zasmála.

,,Tak vidíš." řekla a zvedla se z postele. Scott zůstal bezradně ležet a sledoval Ruby, jak se obléká.

,,Vstávej už." přikázala mu Ruby, ale on na ni stále zasněně koukal. Odfrkla si a odešla do kuchyně vypít si horkou kávu. Za několik minut za ní přišel, teď už oblečený, Scott.

,,Udělala jsem nějaké omelety..." Scott zůstal udiveně stát, ,,a tady máš kávu." dodala Ruby a postavila před něj hrnek.

,,Ty jsi skvělá..." zamumlal, chytl ji kolem pasu, přitáhl k sobě a políbil ji.

,,Už budu muset jít," řekla tiše, ,,zamkneš až budeš odcházet?" zeptala se a Scott se usmál, zastrčil jí pramínek vlasů za ucho a znovu ji políbil.

,,Samozřejmě, klíček ti pak ve škole donesu."

Ruby věděla, že už je čas odjet, ale nemohla se od něj odtrhnout. Podívala se na hodiny a okamžitě od sebe Scotta odstrčila.

,,Ksakru, už je třičtvrtě na osm!" vyjekla, ,,Musím jít, měj se." řekla, když už stála ve dveřích a pevně v ruce svírala klíčky od auta.

,,Ahoj..." zvolal Scott, když Ruby už zavírala dveře. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 03, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My Psychology Teacher   {CZ}Kde žijí příběhy. Začni objevovat