Erika

403 22 3
                                    

Hodina probíhala normálně, až na to, že všechny holky Scotta probodávaly pohledem, a to hlavně Erika, která si stále hrála s pramínkem vlasů a se svým psacím perem, což bylo někdy až lehce vulgární. Ruby na Scotta koukala a doufala, že Eriku odmítne. Scott na druhou stranu měl oči jen pro Ruby. Samozřejmě, že si všimnul pozornosti ostatních dívek, ale snažil se to ignorovat.

Se zvoněním ohlašujícím konec hodiny se Erika téměř okamžitě zvedla ze židle, upravila si vlasy a minisukni a vyrazila pomalým a svůdným krokem ke Scottovi, který ještě seděl za katedrou a rovnal si papíry do složky. Opřela se dlaněmi o stůl a nahnula se tak, aby Scottovi poskytla ten nejlepší pohled do jejího výstřihu.

,,Pane učiteli?" zeptala se sladce a Scott zvedl oči.

,,Ano, Eriko?" zeptal se a ani koutkem oka nezavadil o její dekolt. To Eriku lehce zmátlo.

,,Víte," naklonila se k němu ještě víc, ,,ráda bych si něco ujasnila v té látce, co teď berem. Nemohl by jste mi to pomoct pochopit někdy v kabinetu?" zeptala se a udělala na něj psí oči.

,,Jasně, proč ne? Mám volno po páté hodně, hodí se ti to?" řekl a zvedl se ze židle.

,,Skvěle, už se moc těším." mrkla na něj a vracela se zpátky do lavice, kde se nacházel nadšený dav dívek, a samozřejmě při tom vrtěla zadkem jak nejlépe uměla. Scott si pohled neodpustil, ale při tom uviděl zděšený výraz Ruby, která celé tohle vystoupení sledovala. Scott si upravil svoji košili a odešel s kamennou tváří ze třídy. Dívky v tu ránu začaly hlasitě obdivovat úspěch jejich bohyně. 

Před šestou hodinou, což byl tělocvik,  Erika zmizela a stále se nevracela. Děvčata se v šatně při převlékání nemohla dočkat Eričina vyprávění. Byl kolem toho strašný povyk a Ruby musela odejít na záchody, aby se uklidnila ale také převlékla, jelikož nechtěla, aby ostatní viděli její zmalované tělo. Kraťasy a tílko nahradila dlouhými legínami a mikinou. Tělocvik zanedlouho začal a Erika ani Scott stále nikde. Kluci začali být lehce nervózní a Ruby taky. Asi za deset minut, co už měla děvčata za sebou rozcvičku a právě běžela třetí kolečko, se vrátil Scott. Omluvil se klukům za zdržení a nařídil jim pět koleček běhu.  Když Ruby běžela kolem něj, všimla si, že je lehce rozcuchaný a vyvedený z míry. Udělalo se jí špatně, když se potkaly jejich pohledy. Ruby ale mlčky odběhla a snažila se na něj nekoukat, i když věděla, že on na ni civí pořád. Přiběhla k ní Emma.

,,Tak co? Myslíš, že se s ním vyspala?" zeptala se udýchaně. 

,,Nevím, nemyslím si..." zasyčela Ruby

,,Kde je vlastně Erika?" byla Emma neodbytná. 

,,Netuším..." začala se Ruby kolem sebe rozhlížet, ale Eriku nezahlédla. Za to Scotta, který seděl na  zábradlí a sledoval je, ano. Okamžitě odvrátila pohled a soustředila se na běh. 

Když se všichni vraceli se převléci, v šatně na ně čekala Erika - opřená o zeď, nohu přes nohu a se spokojeným výrazem ve tváři. Okamžitě se na ni všechny dívky sesypaly a žadonily informace.

,,Holky, bylo to skvělý." začala, ,,Přišla jsem za ním, seděl na takovým menším gauči. Řekl ať si přisednu, potom jsme se začali líbat, sundal mi tričko, pak já jemu, povalil mě na ten gauč a ..." Ruby se točila hlava, musela ven, musela na vzduch. Vyběhla znovu na teď už prázdné hřiště, předklonila se a zhluboka dýchala. 

,,Opravdu to udělal?" zeptala se sama sebe a její oči se začaly zaplavovat slzami.


^^

My Psychology Teacher   {CZ}Kde žijí příběhy. Začni objevovat