3. Gogo

1.1K 62 24
                                    

Ako každý deň som sa chystal natočiť nové video. Už som mal pripravenú kameru a greenscreeen, keď zrazu ku mne prišiel ten zradca, o ktorom som si myslel, že sme kamaráti a povedal mi, že priviezli niekoho nového. Vypol som kameru a išiel sa pozrieť do garáže. Bol som dosť zvedavý na toho, kto mal tú smolu, že ho sem priviezli.

Vošiel som do garáže a naskytol sa mi pohľad na tri spiace mladíkov. Prišiel som k nim bližšie, aby som poznal, kto to je. Priviezli MenTa, Martina a Kovyho. Vyzerali, že dostali solídny nakladačku. Martinovi krvácala hlava, Kovymu krvácalo brucho a MenT sa trochu trepal. Ako som si ich tak prezeral, ani som si nevšimol, že sa Ment zobudil.

,,Gogo? Jsi to ty?" spýtal sa mi.

,,Áno, ako sa cítiš?" nevyzeral veľmi dobre.

,,Já? Dobře, ale co je s klukama?" spýtal sa mne. V očiach mal strach, to by poznal aj slepý. Prišiel som k Martinovi a všimol si, že jeho vlasy už nie sú zďaleka tak blond, ako krvavo červené. Pribehol som rýchlo ku Kovymu a odhrnul som mu jeho mikinu. Jeho tričko bolo tiež sfarbené do červenej a na boku mal škaredú otvorenú ranu.

,,Počkajte tu, ja idem pre pomoc." Rýchlo som utekal do spoločnej miestnosti, kde práve Jirka Král so Smusou hrali karty.

,,Hoši, priviezli MenTa, Kovyho a Martina a vyzerajú dosť zle! Poďte mi pomôcť!" vykríkol som a utekal späť do garáže. Chlapci bežali hneď za mnou. Keď sme tam pribehli, MenT práve dával dole Kovymu mikinu a obvazoval mu ju okolo pása.

,,Rychle! Ať nevykrvácí." MenT opatrne položil Kovyho a Jirka ho vzal do náručia.

,,Co se s ním stalo? Vždyť je úplně bledý," divil sa Jirka.

,,Já nevím. Viděl jsem jen jak ho jeden z nich pořezal, píchl mu injekci a pak už vypadal tak, jako teď."

,,Jirko, rýchlo, musi za Luckou," vedel som dobre, že ak nebude rýchlo u Lucky, nemusí prežiť.

,,Dobře," povedal Jirka a s Kovym v náručí vybehol z garáže. Ja som zatiaľ pomohol MenTovi na nohy, Smusa vzbudil Martina a pomaly sme s nimi prišli k Lucke. Tá už Kovymu čistila rany a zaväzovala mu brucho obväzy. Kovy len ležal bez jediného pohnutia na pohovke a sťažka dýchal.

,,Jak mu je?!" pýtal sa MenT. Mal o svojho kamaráta veľký strach a neustále sa hrýzol do nechtov.

,,Je na tom veľmi zle. Stratil veľa krvi, ale prežije to." MenT si oddýchol.

,,Kdy bude v pořádku?"

,,Pár dní to potrvá, teraz si musí hlavne odpočinúť a vyspať sa."

,,Ale vždyť je zítra neděle!"

,,Je mi to ľúto. Jeho video budeš musieť zostrihať a vydať ty."

,,Jak ho mám sestříhat, když nemám Kovyho kameru?"

,,Gogo, podrž Martina, já půjdu s MenTem najít jeho počítač a Kovyho kameru," povedal Smusa a prišiel ku mne s Martinom, ktorý sa o neho celý čas opieral a spoločne s MenTem odišiel do miestnosti, kdě nám naši únoscovia nechávali naše vybavenie a nejaké oblečenie.

,,Gogo, choď prosím umyť Martinovi hlavu, nech ho môžem ošetriť," povedala mi Lucka a ďalej ošetrovala Kovyho. Išiel som s Martinom do malej kúpeľne a v sprche som mu umyl hlavu. Keď Martinove vlasy uschli, šli sme spolu späť za Luckou.Martin si sadol na stoličku pred Lucku a tá mu začala hlavu obmotávat obväzy.

Ako som sa tak pozeral na polomŕtveho Kovyho, spomenul som si, že som dnes chcel natočiť video. Pri pohľade na neho ma ale hneď prešla chuť a keďže už bolo dosť neskoro, išiel som si do izby ľahnúť.

Za chvíľu prišli aj Jirka, Smusa a MenT. Lucka s Martinom prišli až za necelú polhodinu. Vraj, že sa ešte starali o Kovyho, keby sa v noci zobudil, tak nech nespadne z pohovky rovno na zem.

Po pár minútach už sme sa chystali k spánku. Ja ale nemohol vôbec spať. Stále som musel myslieť na Kovyho, MenTa a Martina a na to, čo im naši únoscovia urobili tak strašné, že k nám prišli v tak hroznom stave. Nakoniec som ale rovnako zaspal.

Omlouvám se všem Slovákům za vaše utrpení, při čtení této kapitoly :D

Youtube RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat