,,To tě odrovnala jedna pěst? Myslel jsem že vydržíš víc." řekl Herdyn a oba se zasmáli. Herdyn mě vzal za límec trička a přitiskl mě ke zdi. Díval jsem se do jeho očí. Teď už ale nebyly průzračné jako mořská voda, byly skoro černé jako noční bouře. V zorničkách mu žhnuly plameny nenávisti a zlosti. Všiml si, že ho pozoruju a vlepil mi facku. Hlava mi bolestí klesla, tváře se začaly zbarvovat do ruda a já už neměl žádnou sílu. Pustil mě a já spadl na tvrdou zem. Najednou na záchody někdo třikrát zaklepal a pak vešel. Byl to Wedry.
,,Máš to nafocený?" zeptal se ho Bax.
,,Jo, nikdo mě neviděl," odpověděl mu Wedry a přistoupil blíž.
,,Super, naložíme ho do auta a pojedeme ještě k němu domů," zavelel Bax, Herdyn mě zvedl ze země a přehodil si mě přes rameno. Výtahem jsme přijeli až do posledního patra a zadním vchodem přišli k bílé dodávce. Hodili mě dovnitř a jeli směrem k mému bytu. Asi patnáct minut tam něco dělali a pak přišli i s mým počítačem. Jeli jsme už nějakou dobu a já měl tušení, že ještě dost dlouho pojedeme. Navíc se mi začali klížit oči a já nakonec usnul. Probudil jsem se až v garáži a nade mnou se skláněli Gogo, Smusa a Lucka."
Jirka skončil svůj příběh. Všichni jsme se podívali na Smusu. Pořád měl hlavu sklopenou k zemi a mlčel. Opravdu jsem chtěl zjistit, co se mu stalo. Nikdo neznal jeho příběh, kromě Goga. Tomu prý výslovně zakázal o tom komukoli povídat. Najednou zvedl zrak a my doufali, že se to konečně dozvíme. Z jeho úst ale vyšla jen tři slova.
,,Promiňte, já nemůžu," zašeptal a odešel ze společné místnosti na chodbu. Gogo dával jasně najevo, že je mu to líto. Začal nám povídat jeho příběh.
,,Ten deň bol workshop a na konci, keď upratoval telocvičné náradie ho prepadli a obkľúčili. Pomocou parkouru sa cez ne ľahko dostal a snažil sa utiecť, ale potom sa pozrel za seba a narazil ho Wedryho. Zviazali ho a uniesli. Dodnes si to z nejakého dôvodu dáva za vinu."
Všichni jsme byli překvapení. Smusa měl jako jediný z nás šanci na útěk, ale bohužel se mu to taky nepovedlo. Já a Gogo jsme se rozhodli za ním zajít. Našli jsme ho v místnosti určené pro natáčení. Seděl v koutě v klubíčku a prohlížel si všechny ty stěny oblepené greenscreenem. Pomalu jsme s Gogem k němu přišli a sedli si k němu.
,,Smuso, ty víš, že si to nemusíš dávat za chybu. Dělal jsi, co jsi mohl," řekl jsem mu upřímně.
,,Ne, je to celé moje vina. Kdybych se tenkrát neotočil a dával pozor na cestu, Bax, Herdyn a Wedry by byli dávno za mřížemi za napadnutí a nikdo z nás tu teď není."
,,Chyby děláme každý, i já. Kdybych tenkrát poslechl Kovyho, otočil se a uhnul ráně, mohlo by to skončit klidně jinak. Proč si to tedy dáváš za vinu?" zeptal jsem se ho. Zhluboka se nadechl.
,,Vždy, když se mě někdo zeptal, proč dělám parkour a k čemu mi to v životě bude, odpověděl jsem jim na to hrdě: 'Kdyby mě někdo přepadl nebo chtěl okrást, tak abych mu dokázal snadno utéct'. Teď, po deseti letech pilného trénování, když se konečně našla příležitost, jsem to narval do toho nejslabšího z nich a nechal se svázat. Navíc, než jsme odjeli, mě začal hledat Tary, to je ten, co s ním dělám parkour. Mám strach, že něco udělají i jemu."
,,Smuso, tvoj priateľ bude určite v poriadku. A nedávaj si to za vinu, každý robíme chyby. To, že si neutiekol na prvýkrát nič neznamená. Nabudúce už budeš vedieť na čo si dať pozor a utečieš im."
,,Přesně tak, příště už to určitě zvládneš," dodal jsem.
,,Díky kluci, co bych bez vás jen dělal?" usmál se Smusa a objal nás. Taky jsme ho objali. Po pár minutách jsme se vrátili za ostatními a už o tom nemluvili. Chtěli jsme dát Smusovi prostor, kdyby to chtěl ostatním říct, aby to bylo jeho svobodné rozhodnutí. Ten ale jen mlčel a šel dál upravovat rozpracováné video. Já, Kovy a MenT jsme šli dál psát scénáře, Gogo s Luckou se šli dál věnovat Lili a Jirka vymýšlet útěk.
Díky moc za všechna přečtení na této knize. A samozřejmě taky děkuji za všechna hlasování. Tak mě napadlo, že za odměnu napíšu charakter ask. Co na to říkáte? Jestli tu bude dost otázek, tak si můžete být jistí, že vyjde. A nebojte se napsat více než jednu otázku na kteroukoli osobu ;)
ČTEŠ
Youtube Revenge
FanficParta tří youtuberů jezdí po republice a unáší známé youtubery. Z jakého důvodu to dělají? Peníze? Sláva? Pomsta? Jak si poradí skupinka youtuberů, když se jim ze dne na den změní život? Píšu z různých pohledů. Jméno youtubera v názvu kapitoly =...