Po dlouhé cestě v dodávce bez oken, jsme přijeli s Herdynem na naše ubytování. Vystoupil jsem a vydal se za ostatními dovnitř. Otevřel jsem staré skřípající dveře od garáže a šel je hledat do společné místnosti. Byli tam všichni, ale otočení zády ke mně.
,,Ahoj, už jsem zpátky," řekl jsem a jako na povel se všichni otočili za mým hlasem. Jirka mi zamával penězi, co měl v ruce. Rychle jsem vzal do ruky papír a tužku a naškrábal na papír:
Kde jste to sakra vzali???
Martin si ode mě vzal papír a propisku a v klidu a pomalu napsal:
Klídek, vzali jsme jim to a máme klíče k nim do bytu.
Co? Jak jste to udělali?
Pak ti to vysvětlíme, jak šel ten rozhovor?
Ale jo, na všechno jsem mu dokázal odpovědět a myslím, že to k něčemu bylo. Ne jako ty jiné rozhovory, kde se mě ptali, jestli mám holku a tak.
Najednou do společné místnosti vtrhl Herdyn a hned za ním Wedry. Vypadal velmi naštvaný a mířil si to rovnou k nám. Wedry se ho pokoušel zastavit, ale marně. Byl jako řítící se lavina.
,,Jak ses mohl opovážit?!" zařval na mě a přišel až k nám. Gogo s Jirkou si přede mě stoupli a tím mu zatarasili cestu. Jejich blokáda ale dlouho nevydržela, protože se Herdyn dvakrát ohnal pěstí a kluci se váleli na zemi.
,,Nevím, o čem mluvíš," řekl jsem mu a pomalu začal couvat. Koutkem oka jsem viděl Smusu, jak jde pro kameru.
,,Nedělej blbce, moc dobře víš o čem mluvím. Řekl jsi v Rozstřelu, že na některé youtubery se lidé dívají jen proto, aby viděli, jakou pitomost zase udělali. Potom jsi řekl něco o tom, že vysíláš tajné zprávy přes Instagram a aby toho nebylo málo, nakonec jsi ještě řekl, že někteří youtubeři vydělávají nelegálně!" teď už vážně zuřil. Znova se ke mně a MenTovi začal přibližovat, když si najednou MenT stoupl přede mně a dal Herdynovi pěstí do brady, až se mu otočila hlava. Herdyn vypadal překvapeně, ale neváhal dlouho a praštil MenTa pěstí do čela. Ten se zakymácel a nakonec sebou praštil na pohovku.
,,Jsi debil?! Vždyť dnes máme natáčet s Baxem video! Víš jakou tam bude mít modřinu?!" začal na něj hulákat Wedry, až jsme se ho všichni báli. Dokonce i Herdyn. Ještě se na mě jednou podíval, strhl mi brýle z nosu a dupl na ně. Jedna z nožek se urvala.
,,S tebou si to ještě vyřídím," oznámil mi Herdyn a odplivl si. Spolu s Wedrym odešli z našeho vězení a kluci se začali zvedat ze země.
,,Kluci, promiňte, nevěděl jsem, že to bude mít takové následky," omlouval jsem se jim a přitom jsem pomáhal MenTovi se zvednout. Otočil jsem si ho k sobě a na jeho čele se vyjímala velká modřina, z které místy vytékala krev.
,,Promiň, je mi to líto."
,,To je v pohodě," odpověděl mi a usmál se.
,,Proč jsi mě bránil? Nemusel jsi to dělat."
,,Ale jo, musel. Věděl jsem, že by ses nechal zmlátit."
,,Tak ses nechal zmlátit za mě, to fakt dává logiku," řekl jsem mu sarkasticky. MenT se zase pousmál.
,,Přesně tak."
,,Ale proč jsi to udělal?"
,,Kovy, jsi můj nejlepší kámoš na světě. Nikdy nikomu nedovolím, aby ti ublížili."
,,Tak teda dík," usmál jsem se na něj. Krátce jsme se objali a MenT potom odešel za Luckou, aby mu ošetřila ránu. Zašel jsem za Jirkou, který byl právě v naší společné ložnici a schovával pod jeho a Smusovu palandu ukradené peníze. Jakmile si mě všiml, zvedl se, oprášil si ruce a z nočního stolku mi podal bloček a tužku.
No to mi teda musíte vysvětlit, jak jste jim vzali ty prachy.
Jo, já bych na to zapomněl.
Dalších pět minut mi popisoval, jak se k nim vplížili a ty peníze jim vzali ze šuplíku.
Na co nám ale budou ty peníze, když se odtud nikdo z nás nedostane?
Já jo, zítra jedu s Herdynem do Zetka, aby nikomu nebylo nápadné, že jsem zmizel. Neboj, už jsem vymyslel celý plán a je docela lehké jeho provedení.
OK
Doufám, že se vám kapitola líbila. Víte, že MenT měl skutečně modřinu na čele? A byla vidět zrovna ve videu s Baxem, Wedrym a Housem? Náhoda? Nemyslím si! :D
Nepsali jste žádné další otázky do Charakter asku, ale já jsem se i tak ho rozhodla vydat. Takže vychází v 16:00 :)
ČTEŠ
Youtube Revenge
FanfictionParta tří youtuberů jezdí po republice a unáší známé youtubery. Z jakého důvodu to dělají? Peníze? Sláva? Pomsta? Jak si poradí skupinka youtuberů, když se jim ze dne na den změní život? Píšu z různých pohledů. Jméno youtubera v názvu kapitoly =...