Druhý den bylo vše pečlivě promyšleno a zbývalo jen uskutečnit náš plán. V garáži jsme našli nějaké nářadí a dokonce i staré hřebíky a funkční vrtačku. Pomocí ní jsme do čtyř lepících pásek udělali díry, do nich dali hřebíky a zavěsili za ně provázky tak, aby byla uvnitř přivázaná tužka a aby se s ní dalo otáčet. Dvě tužky jsme prostrčili těmi páskami a spojili je provázkem, takže mezi nimi zůstala mezera asi šest centimetrů. K tužkám jsme přivázali ještě jeden provázek, abychom si naše autíčko mohli přitáhnout zpátky a na tužky jsme položili Gogovu malou kameru na vlogování. Šroubovákem jsme odstranili z ventilační šachty všechny šrouby a potichu oddělali plastová dvířka, aby to na druhé straně neslyšeli. Opatrně jsme naše autíčko vložili do šachty a zapli kameru. Za autíčko jsme pak postavili ještě dřevěnou destičku, aby nám kamera nespadla. Do šachty jsme pak vložili ještě skoro dvoumetrovou plastovou ohýbací tyč, abychom mohli autíčko uvést do pohybu. A mohli jsme začít.
Strčil jsem hlavu do šachty, abych viděl kde už autíčko je a začal jsem strkat tyčí do dřevěné destičky. Když jsem viděl, jak autíčko dojelo až k dalším plastovým dvířkám, nechal jsem ji tam pár minut a pak si ji provázkem přitáhl zpět. Vyndali jsme SD kartu a šli do místnosti s počítači.
Opatrně jsem vsunul kartu do mého počítače a čekal, až se začne přehrávat video. Všichni ostatní se kolem mě shlukli a upřeli oči na monitor. Jen Kovy tu s námi nebyl. Jel s Herdynem do Prahy natáčet nějaký rozhovor pro Rozstřel. Najednou se video načetlo a spustilo se. Ukázala se moje hlava, záběr na ventilační šachtu, autíčko a pak už jen dlouhá tma. Na kameru ale najednou po nějaké době začalo svítit sluneční světlo. Všechno bylo rozmazané, ale Gogova kamera naštěstí rychle zaostřila. Skrz plastová dvířka se před námi rozkládala malá místnost. Bylo vidět na dveře, které vedou do místnosti, kde nám nechávají naše věci. Dále tam byly další dveře a stůl, na kterém bylo položené nějaké oblečení. Najednou jsme uslyšeli povědomý tlumený hlas z vedlejší místnosti.
,,Dneska se stala úžasná věc. Bax a Herdyn jsou pryč a já mám konečně ticho a klid na stream. Takže za pár minut na Twitchi." Wedry asi právě natáčel na Instastories. Pořád jsme netrpělivě sledovali obrazovku a čekali, co se bude dít dál. Wedry vzal z druhé strany za kliku a vešel do místnosti, vzal do náruče oblečení a odemknul dveře od místnosti. Oblečení položil na zem a vyšel zpátky. Když se ale chystal zamknout, začal mu zvonit telefon a on se pro něj rozběhl pryč z dohledu kamery. Pak už jsme si kameru přitáhli zpátky k sobě a video skončilo.
,,Lidi, víte co to znamená?" zeptal se Martin. Všichni jsme to moc dobře věděli. Ihned jsme se otočili a běželi přes celou chodbu až k místnosti, kde jsme našli na zemi Kovyho, MenTovo a Martinovo oblečení a taky otevřené dveře. Já s Gogem jsme se z nich potichu vyplížili, zatímco ostatní zůstali stát a doufali, že nás Wedry neuslyší. V celé místnosti byla jen jedna jediná věc a to pracovní stůl s několika šuplíky. Začal jsem je prohledávat zatímco Gogo zkoumal, kam vedou ty druhé dveře. V prvním šuplíku nebylo nic, ve druhém nějaké staré scénáře a ve třetím byly náhradní klíče a asi sto tisíc korun v pětitisícovkách. Vzal jsem jim z toho deset tisíc a podal je MenTovi. Jsou to přeci jen naše tvrdě vydělané peníze z Youtube. Podíval jsem se zpátky do šuplíku a prohlédl si klíčky. Všechny vypadaly úplně stejně jako ten v zámku. Z kolečka jsem jeden sundal a schoval si ho do kapsy. Nemyslím si, že si toho všimnou, protože jich tam měli alespoň čtrnáct. Mávl jsem na Goga a potichu jsme vyšli z místnosti. Vytáhl jsem klíč z kapsy a zamknul dveře. Konečně máme zase nějakou naději, že se odtud dostaneme!
Všimla jsem si, že o charakter ask nebyl moc velký zájem. Rozhodla jsem se tedy, že vám dám s otázkami čas až do pátku, kdy vyjde i další kapitola. Mimochodem ještě jednou děkuji KittyCoffeGirl a @Bublinka205 za otázky, protože se jako jediné na něco v komentářích zeptaly. Jestli tu nebudou žádné otázky ani do pátku, tak asi charakter ask vůbec nevyjde a nechám to na někdy jindy. Takže šup šup, běžte psát otázky ;)
ČTEŠ
Youtube Revenge
FanfictionParta tří youtuberů jezdí po republice a unáší známé youtubery. Z jakého důvodu to dělají? Peníze? Sláva? Pomsta? Jak si poradí skupinka youtuberů, když se jim ze dne na den změní život? Píšu z různých pohledů. Jméno youtubera v názvu kapitoly =...