Charakter ask

634 48 36
                                    


Otázky na MenTa:

Věděl jsi o tom, že Gogo zmizel?

Ne, od té doby jsem o něm vůbec neslyšel.

Otázky na Kovyho:

Už je ti dobře?

Jo, jen mě to občas zabolí.

Otázky na Martina:

Líbí se ti Kovy?

Ne, mám ho rád jen jako kamaráda. Neznám nikoho, kdo by se s ním nechtěl kamarádit. Možná jen Bax, Herdyn a Wedry.

Otázky na Goga:

Miluješ Lucku?

Ano, ale je mi líto, že se jí kvůli videím nemůžu víc věnovat.

Otázky na Lucku:

Není ti smutno po kamarádkách? Přeci jen jsi tam sama holka.

Samozřejmě, že je mi po nich smutno, ale dá se to vydržet. Kluci mi dělají úžasnou společnost.

Otázky na Smusu:

Myslíš, že kdybys do Wedryho nenarazil, tak utečeš?

Myslím, že jo. Wedryho bych oběhl, řekl to Tarymu a pak volali policii.

Otázky na Jirku Krále:

Jak se ti plánuje, Jiříku?

Díky za optání. Daří se mi skvěle. Pokud se něco nepokazí, mohli bychom být venku už za pár dnů.

Otázky na Baxe, Herdyna a Wedryho:

Proč jste je unesli?

Bax: Kvůli Youtube money, to dá rozum. Proč si myslíte, že natáčím dvě videa denně a cpu do nich reklamy, jak to jen jde? Navíc natáčím s nejsledovanějšími youtubery v České republice, což mi přidává ještě více na sledovanosti. A k tomu ještě streamuju s donaty.

Herdyn: Já to dělám proto, abych mohl někoho zmlátit, ale hlavně kvůli tomu, že to po mně chce Bax.

Wedry: Protože mě kluci donutili.

Unesete Taryho?

Bax: Upřímně nevím, proč bychom to měli dělat. Přeci jen to není nějaký moc známý youtuber a ani nemá moc odběratelů.

Proč si to vždy fotíte?

Bax: Aby to pak Smusa mohl dát na greenscreen a nikdo neměl podezření.

Youtube RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat