Charakter ask 2

535 39 16
                                    

Proč je unášíte?

Bax: Samozřejmě, že kvůli Youtube money, jiný důvod mě asi nenapadá.

Proč je ještě nikdo nezačal hledat?

Kovy: Spolu s ostatními jsme se na to ptali známých a říkali, že od nás dostali zprávu, že jedeme na dovolenou mimo Evropu, že jsme v pořádku a že nás nemají kontaktovat. Že prý chceme být sami.

Proč si to fotí?

Wedry: Celá operace probíhá takto: 1) Bax a Herdyn zmlátí a svážou daného youtubera. 2) Já vyfotím jeho pracovní místo, kde natáčí. 3) Nasedneme do dodávky a jedeme zpátky. 4) Youtubera necháme v garáži a jdeme dát fotky Smusovi. 5) Youtuber po čase natočí video (samozřejmě před greenscreenem), to sestříhá a Smusa dá místo zeleného plátna fotku, kterou jsme předtím vyfotili při únosu.

Proč ty šuplíky nezamkli?

Herdyn: Co? Co je s šuplíkama? Nezamykáme je, protože youtubeři nemají jedinou šanci se dostat ze své části. Ty dveře neustále zamykáme, takže nemáme důvod zamykat i šuplíky. A teď vážně! Co je s těma šuplíkama?!

Proč si z Baxe udělala takového hajzlíka?

Já: Protože mi to tak prostě přijde, ale je to jen můj názor. Jestli chcete vědět z jakých důvodů ho 'nemám moc v lásce', tak už jsem to naznačovala v prvním asku.

Budeš dal psát takto napínavé příběhy?

Já: Asi před rokem jsem začala psát jednu povídku, ale pak mě to přestalo bavit a odložila jsem to. Teď jsem se ale rozhodla v tom pokračovat. Než to ale napíšu, tak to bude hodně dlouho trvat. Ale aby vám nebylo líto, že nejsem aktivní, tak mám rozepsanou ještě jednu povídku a to znovu Fanfikci.

Kdo za youtubery měli být v té původní knize?

Já: No, takhle, původně jich tam mělo být asi dvacet :D. Jirka Král, Lucka ani Smusa tam vůbec neměli být a místo nich tam měli být (tuším) Vidrail, Vaďák, Carrie Kirsten, Kea, Natyla, Nejfake a Pjay. Ti měli navíc ještě takové komplice, kteří by se tam objevili později. Byli to: Gejmr, Marwex, Teri Blitzen a další, na které už si nemůžu vzpomenout. No a jako zlatý hřeb večera, naši únosci. V úplně první verzi to měli být TvTwixx, jenže o těch jsem skoro nic nevěděla. V druhé verzi jsem přemýšlela nad Mishou a Metadonem, jenže mi do příběhu moc nepasovaly jejich charaktery a Mishův věk. No a teď už se dostáváme k samotné třetí verzi, kde jsem vymyslela Baxe, Herdyna a Wedryho, kteří mi do příběhu úplně krásně pasovali a neměla jsem s nimi žádné problémy. Takže asi tak :D

A to už by byli všechny otázky, které jste mi napsali. To už by bylo oficiálně pro tuto knihu všechno a ještě bych chtěla říct, že na mém profilu vyšla nová knížka, kam budu psát informace o nových povídkách a příbězích, dále také pohledy do zákulisí a tak dále. Takže se určitě běžte podívat.

U další povídky, ahoj ;)

Youtube RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat