Otočila jsem se a Sam seděl s rukama zabořenýma ve vlasech a s brekem se díval do země.
Opatrně jsem se posadila vedle něj. On se otočil zase na mě a s lesklýma očima se díval do těch mých.
Rychle se ke mě přimáčkl a objal mě."Nela prepač, že som ťa sem zatiahol,, omlouval se mi.
"Ti typci čo tam boli chceji cele Studiomoontv zbiť čo najviac možou,,
"Attack ma varoval keby sme tu niekedy jeli, tak ať si na ich davame pozor,,
Když to dořekl, dohnal k pláči i mě.
"Mam tu kamarata u ktoreho bysme mohli byvať,, řekl a jeho oči se rozveselili.
"Kde bydlí?,, zajímalo mě.
"Kusok od tud,,
Když jsme už byli v té tramvaji, tak nás napadlo si někam zajet. (nečekaně)
Oboum dvoum nám přišla zajímavá zastávka:
OBCHODNÍ CENTRUMJen jsme se na sebe koukli a oba vyšli ven.
Sam mě vzal za ruku a šli jsme do podchodu.
Vyšli jsme nahoru a před náma u vedle nás stálo několik obchodů.Zamířili jsme si to do toho největšího co tam byl.
Jmenoval se SHOPING PARK.
Vypadal dost pěkně.Hned jak jsme vyšli dovnitř tak jsem si vzpoměla jak jsme utíkali před fanouškama a tlačili se v prostoru.
Nad těmito vzpomínkami mi utekla slza.Z toho utíkání nás bolely nohy, tak jsme se bez problémů posadili na pohovku vedle jednoho obchodu. Opřeli jsme se každému o rameno.
On se mi ale opřel okolo hlavy, protože byl o trošku vyšší.Skoro bych i usla, kdyby jsem neuyšela nějakou ženskou jak na nás zvyšuje hlas.
Rozkoukala jsem se a uviděla ji vedle nás."Omlouvám se, ale tady smíte sedět jen pokud jste šli nakupovat,, řekla nepříjemný hlasem.
"Ale čo? My sme sa išli len odpočinuť. To ani to němožme?,, vyjel zase on
"Ne a jestli budete dále odporovat, tak vás budu muset vyhodit,,
"Kludně nas vyhoďte, n to vadit něbudě,, koukl se na mě.
Já jen souhlasně přikývla a vyšli jsme. Žena nás ještě sledovala, ale i ta pak zmizela mezi lidma.*Pohled Sama*
Neveděli sme čo mame robiť, tak ma napadlo:
"Čo kebychom išli k tomj kamaratovi?,, opytal som sa Nely
"Klidně,, pritakala
Prijela nam tramvaj a my zase jeli. Nela se mi oprela o rameno a po dlllllhych dvoch minutach sme tam boli.
*Pohled Nely*
Vystoupili jsme a první věc co jsem uviděla byl náš motel.
"On bydlí taky tady?,, zeptala jsem se a začala se smát.
"Nie nie on bydli inde,, taky se začal smát.
Šli jsme si jenom pro věci a šli jsme.
Za chvíli jsme stáli před růžovým sedmipatrovým barákem.
Sam přistoupil ke zvonkům a zazvonil na jméno:
Soldán.Soldán, Soldán… to jméno mi něco říká. Stále jsem myslela na to kdo by to tak mohl být. Odpověď přišla za chvíli.
V prvním patře se otevřelo okno a v nich se objevil…
HOOLA
Že neuhodnete, kdo se vrátil?😏
Všichni určitě ví, kdo to je.
No… proč dlouho nebyly díly:
1. Byla jsem nemocná a stále jsem, ale jen týden ležet a čumět do zdi není něco pro mě. Tak si říkám: proč něco nenapsat žejo.2. Pomalu mi dochází inspirace a nápady, takže teďka to bylo bez energie.
No nic…
Budu ráda za každý hlas👍 sdílení📲
i komentář📩
Okeey…
vaše klárka se loučí a AHOOJ❤️❤️
ČTEŠ
Found A Real Star [COMPLETED]
FanfictionOmlouvám se Moonovi za tento příběh. Prostě jsem byla malá bláznivá fanynka, a vzniklo z toho toto. Bylo mi asi... 11? 😂 No prostě teď když se na to dív teď, skoro v 15ti, tak jako.. Au au