U mě šanci nemáš!

274 22 28
                                    

Vyjeli jsme

Mé myšlenky se topily v mých vzpomínkách se Samem... Začala jsem přemýšlet nad textem písničky, při tomhle jsem usnula.

*O dvě hodiny neskôr*
*Pohled Nely*

Probudilo mě cuknutí auta, které naznačovalo zastavení. Neochotně jsem vylezla z auta, slzy jsem měla na krajíčku. Stála jsem před velkým rodiným domem. Samozřejmě, že byly i vedle našeho domu ostatní domy. (Takový ForeverAlouni nejsme)

"Běž se kouknout dovnitř,, pobídla mě mamka

Neřekla jsem ani slovo a vkročila do zahrady... Byla v celku pěkná. Mé myšlenky, ale byly stále u Sama.

"Běž si najít pokoj,, slyším za sebou mamku

Vkročím do domu a jdu po schodech nahoru. Můj pohled padne k pokoji s otevřenými dveřmi, kde vidím balkónek. Volba byla jasná.

Po nějaké té době se začly stěhovat věci. Vzala jsem si svůj vak a jako největší rebel jsem se dívala do mobilu. Po 30 sekundách cítím mírný náraz, následně můj a něčí pád na zem.

"Omlou...,, nedořeknu to

"Nénené, já se omlouvám... Neměl jsem se dívat do mobilu,, usměje se

"Já... Já promiň, taky jsem se měla dívat na cestu,,

Vidím mu přímo do očí. Topím se v jeho studánkově modrých očích.

"Ou, promiň. Jsem Marek,,

"Nela,, 'smutný přízvuk'

"Děje se něco?,, zeptá se

"Neřeš, to bys nepochopil,,

"Jednou určitě ano,, usměje se

"Potřebuju čas,, řeknu už se slzou v očích a odcházím i s mobilem ve vaku do domu. Cestou si všimnu, že Marek vkráčí do vedlejšího domu... No super, mám za souseda dalšího 'Jůtubera'
Jeho jsem ani nikdy potkat nechtěla.

*Pohled Sama*

Toto peť rokov něvydržim... To něprežijem.
Počkat hej?
Vravila do Znojma? Tam bývá Marek!
Och, prosim, něch sa niečo medzi nima nestane. Marek, to mi nesmieš urobiť. Pokud ma maš rad, nech Nell na pokoji.

Nieviem, prečo to hovorím do okna... Pomáha mi to.

Prečo? Prečo mi Marek nedavno písal, že sa odstěhovali nedávno dajaký susedia... Nieee. Bude bývat vedla něho. Sam... Si totálně v pr*eli! Vieš to? (Ach, ta samovravka)

*Pohled Marka*

Takže Marku, musíme si to tady trošku ujasnit. Můžeš získat buď dokonalou kamarádku anebo úžasnou holku, která stojí za hřích.
Je fakt nádherná... Určitě bude někoho mít, ale za pokus nic nedáš ne?
Jak začnem... Nasloucháš jí?... Ne ty blbečku, teprve si ji poznal

Found A Real Star [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat