Nesmíš zapomenout

239 22 8
                                    

*Pohled Nely*

Večer se mi nic hlavou nehonilo. Mé myšlenky byly čistě o smutku a o Samovi a... O Markovi. Nevím proč Marek, ale začínám ho mít ráda.
A klid ne? Na Sama jen tak zapomenout nemůžeš. Jen jeho máš ráda a vždycky budeš.

Vzbudila jsem se hodně brzo. Bylo asi čtvrt na tři ráno. Z kuchyně jsem slyšela divné zvuky. Vye jsem z pokoje a mlčky scházela schody. Zvuky se zpestřily a já rozpoznala, co to je.
Připomínalo mi to cucání z lahvičky. Mamka něco mumlala... Něco jako.

"Ty si tak roztomilý,,

"Byli tak krás... ...,,

"Takychy...,,

Mamka potom někam odešla a já měla volný přístup do kuchyně. Měla tu dětskou sedačku a v ní seděl... Sammy! Tak a doost! Tohle už není možný, co všechno přede mnou tají! Ješrě snad bude tajit, že máme ve vaně delfína ne?

Vyběhla jsem schody a šla k skbě do pokoje. Oblékla jsem si nějaké random věci.

"Tady nebudu! S nikdy!,,

Ale kam půjdu? Jediná možnost je Marek... Snad to přežiju.

Šla jsem zase zlět do kuchyně, vzala jsem si Sammyho. Obula jsem si jednoduché tenisky a ušla těch pár metrů k Hubáčkovým.

*Pohled Rádi*

Neptejte se mě jak, ale dostala se ke mě zpráva, že se Nela odstěhovala do Znojma. Oznámik jsem to Markovi.

"O tom mi taky kamarád psal. Taky bydlí ve Znojmě. Jmenuje se Marek,,

"Příjmení?,, sakra, dva Markové

"Hubáček,,

"Počkej... To mi něco říká. Nemá YouTube pod jménem MarweX?,,

"Áno má,,

"JEDEM TAM NE?,, chci za ní. Chybí mi

Zavolal jsem Erikovi. Po chvíli za námi přijel a odvezl do Znojma. Mám ji hrozně rád... Strašně mi chybí. Chudák Sam, tolik mu závidím. Snad ho někdy dostanem ven a dokážeme obhájit.

*Mezitím u Nely*

Zazvonila jsem na ně. Slyším jenom ospalé mumlání.

"Aaaa... Kdo to zase je? Jestli to jsou fanoušci, tak je fakt zabiju,,

Jeeejda... Nojo no, ti fanoušci. Otevřel dveře. Měl na sobě jenom spodní prádlo. Vypadal úžasně

"Jé, ahoj Nell,, promnul si oči a protáhl se... Raawrrr😻

"Neruším?,, zeptala jsem se

"Em... Co? Né, ty nikdy,, mrkl na mě

Natáhl ruce k obejmutí... Chvíli jsem meškala, ale nakonec jsem jeho objetí přijala. Ale opatrně, abych neuvlížila Sammymu. Bylo mi u něm dobře. Takový 'český Sam'.
Nee zase to děláš, přehlížíš Sama. On ti pomohl, on byl... Ten pravý.

*Pohled Rádi*

Omg, jsme tady! Eee... To je ona? Ta? V tom objetí s tím klukem? Nell? To vážně? To je TEN Marek!

*Pohled Nely*

Stáli jsme v objetí když jsem najednou slyšela vrzání auta. Odtrhla jsem se od Marka a upřela svůj pohled na auto, z něhož po chvíli vylezl... Ráďa s Markem!

Ukáply mi slzy a běžela jsem za nimi. Dala jsem na chvíli Markovi Sammyho a pak teprve běžela. Silně jsem je oba objala. Když jsem byla propojená s Ráďou...

"Kdl to je?,, zeptal se trošičku naštvaně

"Kdo? On?,, ukázala jsem na...

(Sakra, tam jsou vlasně dva Markové... Co s tím uděláš Kláry? Márw bude Mára a N3ro Marek. Jo! To by šlo. Pozn. Autorky)

... Na Máru

"To je kamarád, Marek Hubáček. Asi ho znáš, nevím. Neboj se, nic s ním nemám,, #UklidňovačkaNellVAkci?

"No... Moc se mi tomu nechce věřit, ale... Okej no

Po chvíli jsem si vzpoměla, že jsem nechala Máru se Sammym samotné ve dveřích. Dovedla jsem kluky k Márovi.

"Ráďo... To je Marek, Marku? To je Radek,, představila jsem je

"Ahoj Marwe,, ozval se Marek

"Je... Ahoj N3ro._.?,, Mára mírně nic nechápat

Mára nás všechny vzal k sobě. Andrea je prý u kámošky a rodoče jsou na nějaké pracovní cestě. Zase jsme se dohodovali, jak dostaneme Sama pryč, ale tentokrát jsme ho chtěli i obhájit.

Partu puberťáků v třičtvrtě na čtyři ráno asi nic nenapadne. Na chvíli jsme tohk nechali. Já jsem šla nakojot Sammyho. Následně mi ho pomohl Mára uspat. Zase jsme se vrátili k 'debatě'

Mlčky jsem tam jen seděla na pohovce a poslouchala kluky, jak se tu dohadují. Najednou mi však probleskl v hlavě nápad.

Mamka moc dobře , že udělala chybu... Vidím to na . Zkusila bych vtlouct brouka do hlavy, aby šla s náma na stanici a oznámila jim, že je Sam ve vězení neprávem. Ona , že ON byl pro to nejlepší... Ona to .

Tohle bude ještě složitý.

Vyskočila jsem z pohovky...

"Mám nápad!,,

HOOLA
Další díl ff je tu!
Zase Kláry? Zase to píšeš ve třičtvrtě na jednu ráno? A ráno to vydáváš? To srrsly?
R.I.P moje logika •^•
Taak jo...
Budu ráda za každý hlas👍 Sdílení📲
I komentář📩
Okeey...
Vaše Klára se loučí a... See you in next episode guys👊

Found A Real Star [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat