Naše čela byly stále propojené.
"Děkuju,, zašeptala jsem mu
"Za čo?,,
"Za všechno, co si kdy pro mě udělal... Za to, že si mi pomohl si vzpomenout,,
Okouzleně se usmál a věnoval mi dlouhý polibek, který jsem mu s radostí opětovala.
Po chvíli jsme si uvědomili, že jsme stále na parkovišti u letiště."Nepôjděme domov?,, zeptal se Sam
"Ani nevíš jak ráda,, usmála jsem se
Ohlédla jsem se okolo sebe a uviděla na jedné straně Erika a na druhé Máru. Já jsem se rozhodla pro Máru... Nevím proč. Sedla jsem si do auta vedle Sammyho a Sam vedle mě. Až teď jsem si vzpoměla, že Ráďa je tu taky a, že se posadil dopředu vedle Máry.
Opřela jsem o Samovou hruď svou hlavu a pomalinku usínala... Jako vždycky, že Nell?!
*Pohled Sama*
Som rad, že si vzpomela. Myslel som si, že si nevie vzpomenúť. Bol som hlúpý. Kvôli jej som si i ubližoval.
Zavrtala hlavu do moji čierne mikiny a pomaly usnula. Dal som ji pusu do vlasu. Usmiala sa a zavrela oči.
*Pohled Rádi*
FINALLY! Jsem tak rád, že si vzpoměla. Ale... Tohle Sam dělat nemusel. Kvůli ní? A tohle? Tady jde aspoň vidět, že ji opravdu miluje... A vždycky bude.
Erik se jen přez okýnko rozloučil a odjel domů.
Nevím proč, ale přepadl mě autismus. Vytáhl jsem hlavu z okna a třpal s ní na všechny strany... Wtfak? XDPo chvilce jsem ji ale zastrčil zpátky a otočil se na Sama. Zase hleděl bezvědomě z okna, ale tentokrát ne z toho, že by byl smutný. Zase byl šťastný. Nell mu spala na hrudi a Sam ji hladil po vlasech. Bylo to tak roztomilé.
No, abych je celou dobu nestalkoval jak nějakej nadrženej fanoušek, tak jsem se radši otočil zpátky a věnoval se přednímu oknu.
*Pohled Sama*
Cesta pomaly ubiehala a Nell mi stale spala na hrudi. Cely čas som ju hladkal po vlasoch a parkrat som zajel i na rameno lebo na pas. Sammy toto všetko prospával.
°O třičtvrtě hodinu později°
*Pohled Sama*Už sme boli v Ostrave a stačilo už len naisť naš dôm.
Stale som sa pozeral z okna, když ma Radek vyrušíl."Same?,,
"Hm... Čo?,, zobudíl som sa zo svojich myšlenek.
"Chtěl bych se přestěhovat,,
"Ou a kdě?,,
"No... K Markovi. Začli jsme si rozumět a u rodičů už být nechci, snad ti to nevadí,,
"Jasne, že mi to nevadí Radek, aspoň buděš blizko, keby sa dačo stalo,, zasmial som sa, ale ta prestava ma děsila, že by sa zase niečo stalo
"Dík brachó,, nastavil pest
Dali sme si BroFist a Radek sa otočil dopredu. Ja sa zase venoval oknu a Nell.
*Pohled Máry*
"Radku?,,
"Huh?,,
"Kde, že to maj barák? Zasmáli jsme se
"Mělo by to být někde tady blízko, poznáme ho. Je... Jakoby dvě časti. Jedna dřevěná a druhá normálně bílá.
Já se zasnil, jak by asi ten dům mohl vypadat. Ale ještě dříve, než mě chytla představivost, tak jsme byli u něj.
"Tak... Tohle je nádhera!,, vydechl jsem"Že? Dlouho jsme hledali,, usmál se a já s ním
*Pohled Sama*
Sme tu. Zase som sa pozril na tu nadheru, ale to okno sa budě môset spraviť. To spravime. To je pohodka... Možno.
S těžkym srdcom som zase môsel zobutít Nell... Bola tak roztomilá ak spala.
Pobozkal som ju po líčku a po chvilu sa zobudila. Teraz som ju tu na chviku zdržal, lebo niechcem, aby zase spadla. (Jeji menši zlozvýk XD)Vzal som Sammyho a vystúpili sme z auta. Radek s Marekem zôstali, lebo Radek si asi jede pre veci. Rozlúčil som sa a odjeli.
Nell sa na dôm pozerala dosť divnym pohledom... Nieviem, či si na něj vzpomela.
Pristúpil som k něj."Si v poriadku?,, dal som ji ruku na rameno. Ona ho rychlo zotrasla
"Zase ty? Nech mě být!,, zvyšila na mňa hlas
Počkat... Čo?
HOOLA
Další díl ff je tu!
Sice po Xmiliónu roků, ale... Ale... Je tu ne? XD
Něco se chystá dámy a pánové, kluck a holky, Wattpaďáci a Wattpaďanky😏
Taak jo...
Budu ráda za každý hlas👍
Sdílení📲
I komentář📩
Okeey...
Vaše Klárka se loučí a... See you in next episode guys👊Neboj Miky, už jsem si uvědomila, že jsem to napsala XD
ČTEŠ
Found A Real Star [COMPLETED]
Hayran KurguOmlouvám se Moonovi za tento příběh. Prostě jsem byla malá bláznivá fanynka, a vzniklo z toho toto. Bylo mi asi... 11? 😂 No prostě teď když se na to dív teď, skoro v 15ti, tak jako.. Au au