ANO!

379 33 39
                                    

Btw. Při téhle kapitole jsem poslouchala písničku od Green day: Boulevard of broken dream. Hodí se to k tomu. Užijte si kapitolu😊

Chvíli jsme tam jen seděli v objetí. Odpojili jsme se od sebe. Koukli jsme se na sebe a oba jsme měli skleněné oči od slz. Najednou se Sam urychleně zvedl, vyzval mě ať si stoupnu.

*Pohled Sama*

Vyzval som ju, aby sa postavila. Klekl som si pred ňu… vytahl krabičku s prsteňom.

*Pohled Nely*

Vytáhl nějakou krabičku. Pohlédl mi do očí… já jemu.
"Nela… budeš ma doprovazať po celym mojom životě, učiniš ma nejšťastnějšim človekom na Zemi? Nela… vezmeš si ma?,,

Nevěděla jsem co na to říct. Mlčela jsem, ale pak jsem se vzchopila slova.

"Same… samozřejmě že ano!,,

Samovi zazářili oči, nasadil mi prstýnek, zvedl se. Silně mě objal.

"Nela, ja som taky šťastny,, políbil mě.

Marek mezitím přišel s Tobym zpátky. Zaklepal nám na pokoj.

"Neruším? Zeptal se a jeho hlava obvykle uvězněná v kšiltovce nahlédla do našeho pokoje.

"Nie nie, v pohodě n3ro,, uklidnil ho Sam.

"Nepojděme sa proizť?,, zeptal se mě Sam.

"A ráda,, odvětila jsem mu s úsměvem.

Sam mě chytl za ruku a dovedl mě ke dveřím. Obuli jsme se a vyšli ven. 10 minut jsme se v pohodě procházeli, ale najednou před náma stáli ti kluci. Dívali se na nás dost nebezpečně. Sam si stoupl přede mě a rozpřáhl ruce. Měla jsem strach, co se stame.

Chvíli tam jen tak stáli  pak se k nám ti kluci rozběhli. Já se přimáčkla k Samovi. Stekly mi slzy.
Přiběhli k nám, odtrhli Sama ode mě a začali se bít. Sam se bránil co to šlo, ale padl na zem.
Poté se vrhli do mě. Cítila jsem jenom bolest a viděla jen tmu…

*Pohled Sama*

Zobudil som sa v nemocnici. Na hlave som mal obvaz a každy pohyb bolel. Nela tu něbola. Začal som si vzpominať čo sa stalo… mezitim ku mě prišiel doktor.

"Pane Miščík, pár dní si tu pobudete… ty kluky si už odvezla policie, nemusíte se obávat o další potyčku,,
"Kdě je Nela Krejčikova?,,

"Paní Krejčíková je na tom hodně špatně… leží na oddělení bez návštěv,,

Doktor odešiel a ja som energicky vstal. Bolo mi jedno že ma každy pohyb bolel. Pro ňu bych irobil čokolko. Miril som ku dverim, ale ty sa rozrazily a ja zase dostal do hlavy a spadl na zem.

Bol to Attack. Prišiel na navštěvu, ale to mi bolo jedno.

"Čau Moone, co se…

"Sorry Attack, teraz nie,,

Obišiel som ho a hladal som odděleni bez navštěv. Bez optani som tam vtrhl. Doktori si ma všimli a vyhaněli ma preč. Jedny dvere sa rozrazily a z mich vylitli doktori s Nelou na lehatku. Mala okolo seba pristroje a v nose hadičky. Vyvlikl som sa doktorum a bežal za nimi. Dobehl som je, chytl som Nelu za ruku. Bola v bezvědomi, to mi ale nevadilo. Chytl som ju a bol odhodlany ju nepustiť. Doktori ma zase chytli a odtahli preč. Mezitim Nelu dovezli na sal. Snažil som sa jom vyvliknuť, ale teraz to nešlo. Bol som moc oslabeny. Všetko ma bolelo.
Doltori ma dotahli do pokoje. Na postěli sediel Attack a pozeral se na mňa pohledom A.K.A Čo sa to sakra děje?
Sedl som si kusok od něj. Odhrabl si vlasy z oči a začal brečet. Attack pochopil čo sa děje a odkračel si to preč.
Zostal som v pokoji sam. Podo mnu už sa tvorila menšia kaluž slz. Lehl som si na postěl a zkusil myslieť. Dopadlo to tak, že som se slzou v oku usl. Bolo toho na mňa moc… prečo zrovna my dva.

HOOLA
Další díl ff je tu!
Ta písnička se k tomu fakt hodí😂
Taak jo
Budu ráda za každý hlas👍
Sdílení📲
I komentář📩
Okeey
Vaše Klárka se loučí a AHOOJ❤️❤️

Found A Real Star [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat