Spal som asi hodinu. Vzbudilo ma otvaranie dveri… bol to doktor.
"Pane Miščík, naposledy vás prohlédneme a mohli byjsme vás pustit. A co se vaší přítelkyně týče… přežije to. Ikdyž bude mít následky,,
"Ďakujem,, oddychol som si
Privolal si do pokoje eště jednoho doktora a sestričku. Prohledli ma, zkontrolovali zapisy a odišli. Po chvili došel Attack.
"Ahoj, všechno v pohodě?,,
"V pohodičke… možno. Prepáč za to pred tym,,
"Nene dobrý, kdybych byl na tvém místě, tak bych to taky nedával,,
Snažil som sa usmať, ale niešlo to. Porad som myslel na Nelu. Mal som strach, aké nasledky to budú.
"A co teda s Nelou?,, opytal sa poněkud se smutkom
Zamlčel som sa…
"Pry bude v poriadku, ale…,,
"Ale?,,
"Bude mať nasledky,,
"Do prdele… a jaké??,,
"To nieviem. Nerekli mi to,,
Nič som ďialej nehovoril a balil si veci. Ale otazky prišly. Spomenul som si na StudioMoonTV. Už čoskoro 3 mesiace lebo nieviem kolko nevychadzaly videá.
"Čo sa stalo zo StudioMoonTV?,, zaujimalo ma to… fakt
"Neboj se, natáčeli jsme s klukama dále a řekli, že jsi v nemocnici… coož je pravda. Musíš vidět ty komentáře. Strašně tě litovali.
"Hej hej Attack, to mi došlo,,
Dobalil som si veci a vyšli sme z pokoja. Naposledy som sa kukol na zapovezené dvere v ktorych som ju viděl. Utiekla mi jedna slzička. Otočil som sa, abych stale nevspominal a vyšli sme z nemocnice.
Eště raz som sa otočil ku nemocnici a poslal vzdušny bozk Neli. (Určitě k nej doleti)Došli sme až k N3rovi. Samozrejmě by to nebola cesta dvoch YouTuberu bez fanušikov. Bohužel sem je aspoň ja ignoroval. Zato Attacka byste litovali.
Bol doslova 'Obkličeny' luďmi revajucich o podpis lebo o fotku. Ehm… mal som strach, že si ma všimnu tak som si pre jistotu natiahol kapucu.Keď se Attack dostal z toho davu, tak si tiež dal kapucu a išli jsme ako dvaja autisti s kapucama. Nad touto myšlienkou se mosim usmať. Hahaha.
Sorry sorry, teraz dialej.
Došli sme až k n3rovi a ja odiemkol. ( dostal som kluče ForFree)
Odiemkol som aj byt a išiel do vnútri s Attackem v zadoch.
N3ro natačal… preto si asi nevšimol, že som tu.
Počkali sme až dotoči a pak som je zoznamil.Klasika:
"N3ro, to je Attack. Menom Radek Baďura.
Attack, to je N3ro. Menom Marek Soldan,,
Ti dvaja sa zoznamili a ja si to namiril do izby. Išiel som do vnútri a hlavú mi probleskly vzpomienky z tejto izby.
viděl som seba s Nelu ak sa držame v obeti na postěli. Pak vidim seba ako sa rychlo postavim a žiadam ju o ruku.Zas mi u utieče slza.
Posadim sa na postěl a zapnu mobil. Odblokujem ho a iděm ma fb. Nič zaujimave sa tam nestalo. Len par zprav z našek 'Crew'
Otvorim je a nečekaně: nič zaujimaveho. Len sa pozriem na zpravy od MaTTema, ktory robil svoju pracu:Mal pisať do skupiny hovadinky a tym nas rozesmiavať.
Dokukal som socialne sietě a vravil som si, že bysom po dllllhej dobe mohl natočit video. Zavolal som si ku sebe Attacka a N3ra abysme sa dohodli, aku minihru si zahrajem.
ČTEŠ
Found A Real Star [COMPLETED]
FanficOmlouvám se Moonovi za tento příběh. Prostě jsem byla malá bláznivá fanynka, a vzniklo z toho toto. Bylo mi asi... 11? 😂 No prostě teď když se na to dív teď, skoro v 15ti, tak jako.. Au au