Bezo mňa je ji lip

254 30 9
                                    

HOOLA, btw. Přečíst si info dole pls😅

Ruku som nechal vo vzduchu a bezdušně sa pozeral na Nell. Očami som stale putoval po jejim obličeji.
Ako, že by zas zapomela? To nie... To sa niemože...
Lahko som zavrtel hlavu a ucitil, ako mi sjižděla prvá slza po tvari.
Prečo my? Em... Naozaj spiš ja. Ale... Prečo my to môsime mať tak ťažke. Něbudeme mať normálny život. toto všetko vôbec cenu?

Odtahl som sa na dialku jeden metr a zahleděl sa ji do oči. Vyzařovaly nervozitu a mirny vztek. Povzdechl som si a dal ji Sammyho. Na něj čakala. Otočil som sa a išiel preč.

A kam iděm? To sam nieviem. Chcem, aby bola šťastna. Udělam dobre, keď odíjdu. Navždy.

Prišiel som do dajakeho parku a sadl si na lavičku. Pohl'ad mi zas sklouzl k zemi a po moji tvari padaly slzy. Dal som ruky do vlasu a nechal slzy isť.

*Pohled Nely*

Proč mě ten 'Sam' pořád otravuje? A... Proč nejsem na letišti? Co se vůbec stalo? Viděla jsem ho ještě zahnout za roh a pak mi zmizel z dohledu úplně. Myslím... Že udělám lépe, když zůstanu tady.
Otočila jsem se a se Sammym v rukou jsem šla do domu. Přebalila jsem Sammyho, nakrmila a šla s ním do jeho pokojíčku. Bylo tam rozbité okno.
Před očima se mi najednou zjevilo černo a v tom černu, jsem viděla dvě siluety.
Jedna seděla na zemi v breku a ta druhá... klečela u ní a asi se ji snažila uklidnit. To místo bylo kousek ode mě. Pomalu jsem přicházela stále s černotou v očích.

Čím více jsem se přibližova místu, tím se mi siluety více odhalovaly. Byla jsem téměř u toho... Ale ještě před tím, než se mi postavy odhalily, tak jsem si uvědomila, že mám stále v rukou spícího Sammyho. Mírně jsem otřepala hlavu a černota i s postavami zmizela. Byla jsem zase v barevném pokojíčku. Přistoupila jsem k postýlce a požila tam Sammyho. Chvilku jsem ho ještě hladila a pak usnul.

Sebrala jsem se a šla si sednout do ložnice. Cestou jsem míjela po chodbičce různé zarámované fotografie. Koukla jsem se blíž. Uviděla jsem tam sebe s tím Samem. Teda, aspoň myslím, že to byl on. Vypadala jsem šťastně. Svíral mě zezadu v objetí.

A se vzpamatujem ne Nell?

Odtrhla jsem se od fotky a šla dál. Bylo jich tu ale víc. Nevydržela jsem to a musela je sundat. Hodila jsem je někam do skříně v prázdném pokoji.

Zbyla mi jen prázdná stěna a prázdná hlava... Bez myšlenek a ostatních vzpomínek.

HOOLA
Další díl ff je tu!
Tento díl, je čistá pravda, nikoliv žadný Apríl... Možná😏
Ále ne... Fakt je pravej
Guys? Poslední dobou se mi zdá, že umím dobře vyjádřit věci, které se dějou v hlavě nebo nějak tak... (Ajéje, Klár si nám nějak výší ego XD)
Napiště mi to do Comm, jestli mi jdou více duševní a představivostní věci nebo ty pravé a tělesné... Budu ráda
Taak jo...
Budu ráda za každý hlas👍 Sdílení📲
I komentář📩
Okeey...
Vaše Klárka se loucí a... See you in next episode guys👊

Found A Real Star [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat