8."ταινία & πίτσα"

21.2K 1.5K 409
                                    

ΝΕΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΥΙΙΙΙΙ , vote and comment loves! Αγαπω τα σχόλια 😂 🌸

Ερώτηση: Δήμητρα ή Μιχάλης ; 😉

   ******

Ξεφυσηξα και κατάφερα να κάνω τα μαλλιά μου ουρά μετά από τόσο ώρα προσπάθειας , έβγαλα τις πιτζάμες μου και φόρεσα το μαύρο μου σουτιέν που το έχω παρατημενο στην καρέκλα μου μαζί με μια μαύρη φόρμα και με ένα απλό άσπρο μπλουζάκι , και βγήκα από το δωμάτιο μου.

Πριν πάω στο σαλόνι να δω το όγδοο επισοδιο του teen wolf από την έκτη σεζόν - μιας και που δεν πρόλαβα να το δω μέσα στην εβδομάδα λόγο σχολείου - μπήκα μέσα στο μπάνιο να πλύνω τα δόντια μου.

Η ώρα είναι , πέντε και τέταρτο , έριξα έναν καλό ύπνο σήμερα το πρωί , και μετά ξανά κοιμήθηκα το μεσημέρι..

Έχω πει ότι αγαπω τα σάββατα;

Πρόλαβα και τελείωσα το βιβλίο που ήθελα τόσο καιρό , κοιμήθηκα , και ξανά κοιμήθηκα , τώρα θα δω teen wolf , τι καλύτερο υπάρχει από αυτό;

Μα όλα τα καλά κάποια στιγμή τελειώνουν , χθες λίγο πριν φύγω για το σπίτι μου με έπιασε ο Μιχάλης και μου είπε να συναντηθούμε κάπου για να κανονίσουμε την εκδρομή των παιδιών , κατευθείαν απορρίψαμε να βγούμε εξω για να μην γίνομαι και ρεζίλι μπροστά σε κόσμο όταν θα μαλώσουμε που είναι το μόνο σίγουρο.

Έτσι μετά από δέκα λεπτά αποφασίσαμε να έρθει σπίτι μου κατά τις έξι.

Πήρα το λαπτοπ μου και το ακούμπησα πάνω στο τραπέζι του σαλονιού , πάτησα το κουμπί που βρισκόταν πάνω αριστερά για να το ανοίξω και πήγα μέχρι την κουζίνα για να βρω πατατάκια και κάτι να πιω.

Μόλις γύρισα στο σαλόνι αγκαλιά με ένα ice tea και κλασικά πατατάκια μπήκα στο gamato για να δω το επισοδιο.

"Fuck no μην κλάψεις Δήμητρα" είπα στον εαυτό μου μόλις ο σερίφης ξεκινησε να λέει στην αγέλη τα πάντα που θυμήθηκε για τον stiles , η τουλάχιστον σε οποίους έμειναν από την αγέλη , ηλίθιοι ghost riders!

Πεντε λεπτά πριν τελειώσει το επισοδιο άκουσα την πόρτα μου να χτυπάει, το έκανα παύση και σηκώθηκα να ανοίξω την πόρτα.

Μόλις την άνοιξα αντίκρισα , μια ροζ ανθοδέσμη , κοίταξα λίγο πιο πάνω και είδα έναν χαμογελαστό Μιχάλη.

Ο λυκειάρχηςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang