15. Bölüm

4.6K 152 50
                                    

16 K ile karşınızdayım. Evet 16.

MAŞALLAH !!

Evet 14. Bölümde baya yeni bölüm isteyen canım okurlarıma❤ Bu kalp ❤ bu da. Ay yerim sizi 💕💕

Geciktirdiğim için üzgünüm ama bu sefer erkenimsi oldu bence :)

Bu bölüm için özen göstermeye çalışacağım.

Hadi Hayırlısı!

İyi Okumalar!

>>>>>>>

İçeri girmeden annem Mehir'in eline kına tepsisi verdi. Bir kaç kişi elinde mendil ile duruyordu. Sıraya geçilmişti ve resmen biz bekleniyorduk. Beni sıranın ortasına getirdi annem. Gamze teyzeye "Tamam" dediğinde, kına gecesi şarkısı başladı. Annem ilerleyin işareti yaptığında, yavaş yavaş ilerledik.

Mehir önce kasılsa da, aklına izlediğimiz kınalar geldiğinde onlar gibi sağa sola oynattı. Bende elimdeki mendille kendi halimde iken sandalyemin oraya geldiğimde baya alkışlar geldi sonunda. Sandalyemin orada dolanarak oynuyordum. Kameralara gülümsüyordum. Kızlar da etrafımda geziyordu.

"Kınayı getir anne" şarkısı başladığında, sandalyeme oturdum. Mehir hemen yanımda bitti ve etrafımda gezmeye başladı. Ayşenur gelip, yüz örtümü taktı daha sonra. Örttüğünde aklıma gelen ilk şey şuydu: "Ağlayacak mıydım şimdi?"

Resmen ne yapacağımı unutmuştum. Düşünüyordum ama yok. Akıl mı kalmıştı ki?

Sonra Mehir'e fısıldadım, "Mehir... Mehir!" Bana baktı.

"Noldu yine?" Diye mırıldandı o da.

"Ağlıyor muydum ben şimdi?".

"Salak ağlamak istiyorsan ağla.".

"Ağlıyorum ben o zaman.".

"Ay kıyamam ağlama demiyorum, ağlayacaksan ağla." Dedi ve devam etti.

Telefonum olsaydı, duygusal bir şeyler açıp ağlardım ama şim... Birden aklıma babamın o hali geldi. Şuan erkek tarafında, beni düşünüyordu kesin. Şimdi belki iyi görünürdü de, gelin olduğumda yani evlendiğim günü hiç düşünemiyordum. Nasıl ağlardı...

Gözümden düşen yaşlara mani olamadım elbette. Örtümün altından ağlamaya başladım. Hemen o anda "Yüksek Yüksek Tepelere" başladı.

Gamze teyze yanına geldi ve sarıldı bana. Avcumu açtı ve 2 tane altın koydu. Annem de gelip elime tepsiden kına sürdü. Elimin üstüne peçete koyuldu, daha sonra da bindallım ile uyumlu eldivenim takıldı. Annem yüz örtümü çıkardı, bende ayağa kalktım.

O an anneannem geldi. Gözleri yaşlı şekilde. Onu görünce benimde gözlerim doldu. Elini öptüm, anlıma koydum. Sarıldım. Arkadan babaannem geldi.

"Üzme kızı ağlayarak." Dedi ama o da ağlamıştı belliydi. Onunda elini öptüm, anlıma koydum. Gülümseyince güldü onlarda.

Şarkı hareketlediğinde Mehir beni çekti yine ortaya. Herkes etrafımda oynayarak geziyordu, bende ortada oynuyordum. Mehir ve Ayşenur'u yanıma çektim ve kameraya gülümsedik. Dolaşan birkaç kişi ile de çekildik ve devam ettik oynamaya.

Annem karşıma gelip, oynamaya başladığında bende ona eşlik etmeye başladım. Baya oynarken, annem bana yaklaştı.

"Babanla konuştum, Yaman'ın kınası sürülmüş. Birazdan gelecekler, testi kıracaksın." Gözlerimi pörtlettiğimde gülümsedi. Tekrar yanıma geldiğinde fotoğraf çekildik. Gamze teyzede geldiğinde, tekrar çekildik. Sonra oynamaya devam ettik. Ne oynatırlarmış be.

Akraba Evliliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin