30. Bölüm

2.9K 88 4
                                    

"Hayatım lütfen, bari bırak Efe ile beraber olayım."

"Olmaz canım bizlerle oturuver işte. Hem Efe düğün hazırlığında unuttun mu?"

"İyi de ben kadınlar arasında ne yapayım?"

"Dedikodu yaparız." diye atıldı Mehir.

"Benim erkek olduğumun farkındasındır umarım."

Güldüm ve yanağına öpücük kondurdum. "Erkeğim benim, azıcık da kadın muhabbeti edersin. Çok mu?"

"Kainat güzelim, acıyın bana." kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Mehir, Yaman'a kıyafet seçip getirir misin?" kafasını sallayıp yukarı çıktı.

"Ah karıcım benim, kıyamadın değil mi?"

Bir şey söylemeden mutfağa ilerledim ve fırından kurabiyeleri çıkardım. Tepsiyi masaya yerleştirdim. Masaya baktığımda her şey hazırdı. Evde eksik bir şey de yoktu. Salona geri geçtiğimde Mehir, kıyafetleri Yaman'a veriyordu.

"Ben ortadan kaybolayım." dedi ve yukarı çıktı Mehir.

Yaman'a ilerledim. Üstündekileri çıkarmaya başladım. Bir şey demem için ağzıma bakıyordu. Getirdiği kıyafetlerle değiştirdikten sonra çıkarılan kıyafetleri aldım, kenara koydum. Yatağını toparlamaya başladım.

"Dışarı çıkacağım demek mi yatağımı toplaman?" güldüm ve dudağına buse bıraktım.

"Unut dışarıyı, evdesin kocacım." dudaklarını çocuk gibi büzüp küstüğünü belirtti. "Bizim çocuğa ihtiyacımız yok ki, sen yetiyorsun valla hayatım." çıkardığı kıyafetlere doğru ilerlemiştim ki kolumdan tuttuğu gibi sağlam ayağına oturttu.

"Şu ayağım düzelsin o zaman gösterecem ben sana, çocuk yapmayı." yutkundum ve ayağa kalktım.

"Ben şunları, şey yapayım. " diye kaçtım.

*3 Saat Sonra*

"Kıvanç Tatlıtuğ'u kim sever ki? Kerem Bürsin daha yakışıklı ve kaslı. "

"Mehir, Kıvanç'ıma  Kerem'i nasıl tercih ettin?".

"Gamze sen git evlen Kıvanç'la, hadi bacım."diyen Mehir'e güldüm. Tekli koltukta etrafa bakınan Yaman'a baktım.

"Bence en yakışıklısı Francisco Lachowski, Türk olmasa da aşığıyım adamın yaa!" Yaman bu lafım üzerine bana baktı.

"Yaman sence en yakışıklı erkek kim?" Dedi Mehir. Yaman, Mehir'e baktı.

"Bana sorduğun soruyu tekrar düşün istersen?".

Düşünüyormuş gibi yaptıktan sonra, "Düşündüm ve tekrarlıyorum sorumu. En yakışıklı erkek kim sence?"

"Ben sizin kadınsal muhabbetinizi nerden bileyim ?!"

"Enişte sence Kıvanç mı? Kerem mi?" Diye soru yöneltti Gamze.

Gülmemek için dudağımı ısırmaya başladım. Yaman'da bana baktı. "Gamze, kardeşim benim sinir kat sayımı oynatmasanız daha iyi hani. Sende oradan gülme karıcım, bu ayağın düzelmiş hali de olacak." Ben daha da gülmemek için kendimi tutuyordum ama.

"Çayları tazeleyelim bari, hadi Mehir."

Ayağa kalkıp, boşları topladık. Mutfağa ilerledik ve boşları doldurduk.

"Yaman'a acıyorum ama çok komik yine de. Ağda konusundan sonra bu yakışıklı erkek muhabbetini açınca yüz ifadesi komik oluyor ya!" dedi ve güldü Mehir.

Akraba Evliliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin