6.0 | Wstęp

128 10 3
                                    

Inwazja na Ionię już za nami. Była to dotychczasowo najdłuższa z historii, zarówno pod względem ilości rozdziałów, jak i treści. Mam nadzieję, że przetrwaliście te okropności wojny razem ze mną i - wiem, okrutnie to brzmi - podobały się wam one.

Tymczasem porzucamy stały ląd i rzucamy się na przestwór oceanów, by zgłębić historię najsławniejszego w Runeterze pirackiego miasta - Bilgewater. Opowieść skupi się na losach niezwykłej rudowłosej Miss Fortune. Chciałbym od razu zaznaczyć, że według mojego zamysłu bohaterka ta będzie występować w powieści nie w standardowej skórce, lecz jako Kapitan Miss Fortune.

Losy powieści rozgrywają się bezpośrednio po Bilgewater: Morze w Ogniu, historii wyposzczonej podczas pirackiego eventu dwa lata temu. Wykorzystane zostaną w niej elementy z kolejnej powieści od Riot Games, Cień i Fortuna, z najważniejszym na czele - akcją rozgrywa się podczas trwania Harrowing. W moim opowiadaniu historia ta nigdy nie miała miejsca, mój twór zastępuje ją. Mimo wszystko gorąco polecam przeczytać te od twórców League, gdyż są one świetne i to właśnie one, pamiętne dwa lata temu, zainspirowały mnie do napisania czegoś od siebie.

Szósta historia w zbiorze będzie stosunkowo krótka, nad czym trochę ubolewam. Długość może ulec jednak zmianie i sam bym sobie nie ufał - ilekroć ostatnio obiecywałem krótszą opowieść, te zamieniały się w ogromne molochy w stosunku do pierwowzoru.

Co do historii bohaterów - nie zamieszczam linku, tylko odsyłam chętnych do zakładki Uniwersum na stronie League of Legends. I tak odkryłem, że z linków nie skorzystacie, bo nie można ich przekopiować z tekstu. Cóż... X')

Arrrgh, trzymajcie się mocno, gdyż okręt wypływa z portu. Mam nadzieję, że nikt nie ma choroby morskiej, a opowieść i tym razem się wam spodoba!

Age of RuneterraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz