"Elmalı soda ister misin?" derken mutfaktan çıkıp salona giriş yaptığımda Reyna oyun konsolunu neredeyse ayarlamıştı ve kumandaları kontrol ediyordu.
"Tabii, Marie," diyerek gülümsedi nazik bir şekilde. Ona elimde tuttuğum fazladan soda şişesini uzatınca bana kumandalardan birini verdi. "Kapağını açtım."
Başını salladı. "Oyun konsolu kullanılmaya hazır," dedi sanki bir robotmuş gibi konuşarak.
Güldüm ve salondaki televizyona en iyi açıyla bakan geniş koltuğa yerleştim. Reyna'nın ayakta dikilip sodasını yudumladığını fark edince boğazımı temizledim. "Otur hadi yanıma," deyip hemen sağını işaret ettim. Yanıma geçti ve bana bakınmaya başladı. "Ne tarz oyun seversin?" dedim sessizliği yok ederek.
Omuz silkti. "Savaş, araba yarışı, spor... yani her tarz," dedikten sonra kıkırdadı.
"Tamam, araba yarışıyla başlayalım," deyip oyun konsoluna kayıtlı olan oyunlarımın arasından Need for Speed'i seçtim.Üzerinden geçen bir saatin ve beş turluk oyunun ardından skorumuz 3-2'yken -Reyna son turda yenmişti- mola vermiştik. "İyi konsantrasyonun var," dedim sodamdan kalan son yudumu bitirmeden hemen önce. "Bu oyunun her bahar şenliği okulda yapılan düellolarına katılmıştım ve Stephen Keen'i yenmiştim," diye devam ettim, "ki kendisi bir çeşit araba oyunu manyağıdır. Altın madalyayı aldığımda bayağı morarmıştı."
Güldü. "Diğer kızlar gibi güzellik ürünleri ve modayla ilgilenmiyorsun," dedi sanki bir çeşit analiz yapmış gibi.
"Eh," derken ayaklandım, "bu da benim erkek tavlama biçimim. Kızlarla alışveriş yapmaktansa onlarla araba yarışı oynamak daha cazip geliyor. Tabii bu taktik için Yumi çok beceriksiz."
Reyna sessiz kaldı ve herhangi bir yorum yapmadı. Boş soda şişelerini aldıktan sonra ona döndüm. "Şarap ister misin? Çerez falan hazırlayabilirim. Sıkıldıysan film izleyelim," yeni hatırlamış gibi ekledim, "biliyorsun, hala Abba'yı-
"Evet," başını sallayarak beni onayladı, "Biraz sıkıldım. Sanırım Abba'yla buluşacağım." Ve tek bir kelime daha etmeme izin vermeden ona verdiğim telefonu masadan kaptığı gibi içeri gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👽Uzay Kız ⚢
Short StoryGözlerimi kırpıştırdım. Bu bir çeşit şaka mıydı? "Sen kimsin?" "Reyna Hodwick," parlak yeşil teni ve küçük kel bir kafası olan zayıf kıza istemsizce bakınmaya başladım. Yüzünde ilginç bir makyaj vardı; öyle ki, ela gözlerinin çevresi renkli pırla...