Eve gelebildim,sonunda.Jenna zaten evde yoktu,yani açıklama yapacağım biride yoktu.Yukarı odama çıkıp,lacivert elbisemi giydim.(bu rengin tenime çok yakıştığını söylerler,bu yüzden özellikle giyiyordum).Süslenmek istiyorum,belki hafif bir makyaj.(Makyaj istemeyen bir ten rengim olduğu için makyajı çok kaçırdığımda palyaçoya dönüyordum.)Biraz rimel ve hafif kırmızı bir dudak balmı,iyi gidiyordum.Ama fazla abartmamam lazım,aynada yüzüme bakarken sol kaşımın üzerinde ki izi gördüm.O iz hem fiziksel açıdan hemde ruhsal açıdan bende derin bir yaradır.
(FLASHBACK)
YUNANİSTAN'DA YİNE SICAK VE GÜNEŞLİ BİR GÜNDÜ.NAXOS ADASININ EN ÜCRA KÖŞESİNDE Kİ DENİZ KENARINDAYDIM.YÜZDÜM,KUMDAN KALELER YAPTIM,KOŞTUM,OYNADIM DELİ GİBİ EĞLENİYORDUM.YALNIZLIĞI SEVİYORDUM,ÇOK ARKADAŞIM VARDI AMA BAZI ZAMANLARI KENDİME AYIRIYORDUM.ARTIK SIKILMAYA BAŞLAMIŞTIM EŞYALARIMI TOPLAYIP EVE DOĞRU YÜRÜMEYE BAŞLADIM.ANNEM BABAM VE ABİMLE YAŞIYORDUM.ÇEVRE EVLERDE DE BAZI AKRABALARIMIZ OTURUYORDU.NEYSE EVİN BÜYÜK KAPISININ ÖNÜNE GELDİĞİMDE,BAĞIRIŞ,AĞLAMA VE ŞANGIRTI SESLERİ DUYDUM.AH TANRIM YİNE Mİ KAVGA EDİYORLAR.BUNDAN NEFRET EDİYORUM.İNSANLAR DUYMASIN DİYE KAPIYI KAPATIP HEMEN İÇERİ GEÇTİM.BABAM ANNEMİN ÜZERİNE YÜRÜYORDU.ABİM BABAMIN ÖNÜNE ATLADI.BABAMDA MASADA Kİ BARDAĞI ELİNE ALDI.ANNEM KENDİNE FIRLATACAĞINI ANLAYIP KENARA ÇEKİLDİ.BEN KORKUDAN TİTREYEREK OLAYLARA BAKIYORDUM.KAFAMDAN ÇOK TOK VE SERT BİR SES GELDİ,MİDE BULANDIRICI BİR SESTİ.ANNEMİN ÇIĞLIĞINI DUYDUM.GÖZLERİMİ AÇMAYA ÇALIŞTIM.AMA SOL GÖZÜMÜN ÖNÜNDE BİR KARARTI VARDI.NE OLDUĞUNU ANLAMAYA ÇALIŞARAK ELİMİ KAFAMA GÖTÜRDÜM.KANIYORDU.HEMDE ÇOK KÖTÜ.KAN GÖZÜMÜN İÇİNE GİRİYORDU BU YÜZDEN GÖZÜMÜ AÇAMIYORDUM.ANNEM YANIMA ÇÖKTÜ.
'LENA TATLIM BANA BAK İYİ MİSİN?'
ANNEM BİR ANDA FIRLAYIP BABAMIN ÜSTÜNE YÜRÜMEYE BAŞLADI.BUNLAR HİÇ DURMAYACAKLARDI. ABİM OLAYIN ŞOKUYLA BENİ İZLİYORDU.ONLAR BİRBİRİNE BAĞIRIRKEN,YAVAŞÇA EVDEN DIŞARI ÇIKTIM.KOŞMAYA BAŞLADIM.AĞLIYORDUM AMA KAFAMIN ACISINDAN DEĞİL,KALBİMİN ACISINDAN.SAHİL YOLUNDAN İNERKEN BİR KADIN ÇIĞLIĞI DUYDUM.HIZLA BANA YAKLAŞIP,
'TANRIM LENA NE OLDU SANA,İYİMİSİN,KIZIM BANA CEVAP VER.'
AMA BEN AĞLAMAKTAN HİÇBİRŞEY SÖYLEYEMİYORDUM.KAFAMI KALDIRDIM.KADININ TRİSHA TEYZE OLDUĞUNU GÖRDÜM.ODA AĞLIYORDU BANA SARILDI.O AN TRİSHA TEYZENİN OMZUNUN ARKASINDA ESMER SİYAH SAÇLI BİR ÇOCUK GÖRDÜM.GÖZLERİ DOLMUŞ BANA BAKIYORDU ANLAM VEREMEDİM.KİMDİ BU ÇOCUK.
'HEMEN HASTANEYE GİDİYORUZ,ARABA ŞURDA,HADİ BEBEĞİM ÇABUK OL.'
ARABAYA BİNDİK.TRİSHA TEYZE SÜRMEYE BAŞLADI.BİR NEVİ HAYATIMI KURTARMIŞTI.HABERİ YOKTU.ÇÜNKÜ ONUNLA KARŞILAŞMASAM,PLANIM DENİZE GİDİP AÇILMAKTI.İNTİHAR ETMEYİ DÜŞÜNÜYORDUM.AİLEMİN CANINI YAKMAK,ONLARA VİCDAN AZABI ÇEKTİRMEK İSTİYORDUM.EN ÇOKTA BABAMA.YEMİN EDERİM BEN HİÇ EVLENMEYECEĞİM,AŞIK OLMAYACAĞIM VE EN ÖNEMLİSİ ASLA ÇOCUK YAPMAYACAĞIM.ÇÜNKÜ HERŞEYİN BEDELİNİ ÇOCUKLAR ÖDÜYORDU...
(GÜNÜMÜZ)
Aynadan ayrlıp çantamı aldım.Böyle önemli kararlar verip,büyük yeminimi bozduğum günde,kötü anıları düşünmemem gerekiyordu.Sanırım Jenna bugün arabasını almayacaktı.Anahtarlığa baktım bingo.Bugün şanslı günümdeyim.Arabaya atlayıp,dün Zayn'in beni götürdüğü dairesine sürdüm.Bir kaç yanlış dönüşten sonra sonunda bulabildim.Arabadan inip apartmana girdim.Zayn'in dairesinin önüne geldim.Evet ona mesaj atmadım aramadım.Sanırım sürpriz yapmaya çalışıyordum.Kapıyı çalmaya başladım.1 2 3 4 5..... ben ısrarla çalmaya devam ederken,yaşlı bir bayan gelip.
'Bu dairede ki çocuk 2 gün önce taşındı kızım.'
'Aa öylemi,peki nereye taşındı haberiniz varmı?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the dark side
RomanceLondra'ya giderken düşündüğüm tek şey kariyerimdi ama hesaba katmadığım şeyler vardı...