Aradan 5 ay geçti.Zayn ile olan ilişkim gayet güzel ilerliyordu.Artık benim hayatımda da güzel şeyler olabileceğine inanmaya başladım.Bazen ilişkimizin inişli çıkışlı zamanları oluyordu.Ama ben yinede memnundum.Şimdi hazırlanmalıyım.Bayan Morticia'nın anatomi dersine girdikten sonra Zayn ile buluşacaktım.Onun evine gidip yemek yiyecektik.Kitaplarımı alıp soyunma odasından çıktım.Ve sınıfa girdim.2. sıraya oturdum.İnsanlar yavaş yavaş sınıfı dolduruyordu.Yanıma birinin oturduğunu hissettim.O tarafa dönünce Taylor ile karşılaştım.Ona soru sorar bir şekilde bakıyordum.
'Merhaba Lena uzun zaman oldu.'
'Evet,öyle oldu.'
'Benimle tekrar konuşmaya karar verdin herhalde.'
'Uyarımı dinlediğin sürece neden olmasın.'
'Sen nasıl istersen.'
Dedi ve göz kırptı.Herkes hata yapabilir değil mi?Bayan Morticia sınıfa girince sustuk.Sınıfa göz gezdirdi.Bana sıra gelince biraz oyalandı.Sanki hah yakaladım seni der gibi.Anlamlı bir bakışmadan sonra masasına dönüp,kitabını eline aldı.Arka sıradan Vea yanıma uzanıp.
'Oda neydi öyle Lena,buz kestim resmen.'
'Bende anlamadım.'
Dedim ama hergün acaba Zayn ile olan yakınlığımı öğrendimi diye tedirgin oluyordum.
Ders bitti sonunda.Eşyalarımı topladım.Taylor ayağa kalkmıştı.Beni bekliyordu.Bende ayağa kalktım.
'Evet...sana iyi günler.'
'Yapma Lena biz iyi arkadaştık.'
'Seninde dediğin gibi arkadaştık.'
'Bize bir şans daha veremezmisin?'
'Bilemiyorum Taylor.'
'Merak etme dersimi aldım.'
'Peki tamam.'
'Seninle beraber çıkışa kadar yürüyelim,hem biraz konuşmuş oluruz ne dersin?'
Zararsız bir teklif gibi görünüyordu.Hem daha saçma ne yapabilirdi.Beraber yürümeye başladık.Soyunma odasına girdik.Bir kaç öğrenci daha vardı.Ben kitaplarımı dolaba koyuyordum.Oda ceketini giyiyordu.Diğer öğrencilerde çıktı.Bende çantamı aldım.Taylor'a dönüp,
'Hadi çıkalım.'
'Lena sana söylemem gereken birşey var.'
'Seni dinliyorum.'
'Lena Zayn seni haketmiyor.'
'Saçmalamaya başladın bile.'
'Lena o sana uygun değil.'
'Taylor kalbimi kırıyorsun.'
'Lena emin ol senin iyiliğin için uğraşıyorum.'
Her ne kadar arkamı dönüp gitmek istesemde,dinlemek istiyordum.
'Bak Lena Zayn'i tanıdığım günden beri hep böyle yapar.'
'Ne yapar?'
'Biliyorsun bayan Morticia'nın yeğeni.'
'Böylece?'
'Neredeyse her sene bu bölümden başka bir kızla birlikte olurmuş.'
Karnıma bir yumruk yedim sanki.Mutlaka yalan söylüyorlardı.Beni bizi kıskanıyorlardı.
'Bunu...bunu sana kim söyledi?'
'Herkesin haberi var Lena.Bir tek sen bilmiyorsun ya da bilmek istemiyorsun.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the dark side
RomanceLondra'ya giderken düşündüğüm tek şey kariyerimdi ama hesaba katmadığım şeyler vardı...