Aradan 2 gün geçti.Liam ne mesaj attı ne de aradı.Ona verdiğim süre yarın doluyordu.Peki aramazsa ne yapacaktım.Hiç bilmiyorum.Bu düşüncelerle yeni bir güne daha başladım.Yataktan kalkıp banyoya gittim,elimi yüzümü yıkayıp mutfağa indim.Buharı tüten bir bitki çayı yaptım.Saat daha sabahın 5'i ve bir sonra ki dersim öğleden sonra.Birden midem kasılmaya başladı.Çünkü aklıma yine Zayn geldi.Son 2 haftadır böyleydim.Ne zaman aklıma gelse kusacak gibi oluyordum.
Yıllardır,hiç usanmadan peşimden gelmişti.Tamam yeni bir hayatı hak etmişti ama benden bu kadar çabuk mu vazgeçti.Hazmedemiyordum,sanırım şişen egom hızla söndüğü için.Gerçekten yakışıklı ve karizmatik biri.Yolda görseniz bir daha kafanızı çevirip bakabileceğiniz türde bir yüzü vardı.Sanırım ondan hoşlandım.Ben yine saçma sapan düşüncelerle boğuşurken telefonun sesi derin sessizliğimi bozdu.Bu iğrenç melodiyi değiştirmeliydim.Ben gidene kadar sustu.Herhalde Jenna açtı.Yukarı çıktım yatağının içinde uykulu bir sesle konuşuyordu.
'Evet evet anlıyorum Teo,tamam eminim Lena'da çok sevinecek.'
Bir dakika Jenna Teo mu dedi.Tanrım abimlemi konuşuyordu.2 yıldan sonra neden aramıştı peki.Jenna telefonu kapattı.
'Tatlım Teo Amerika'dan Yunanistan'a dönüyormuş.Sadece seninle görüşmek istediğini söyledi.'
'Nasıl görüşmek istiyormuş?'
'Yani seni Atina'ya çağırıyor.'
'Gerçekten mi ne zaman?'
'Hemen bugün,çok fazla kalamazmış.'
'Buraya neden gelmiyor?'
'Bilmiyorum Lena.Gitmek istiyormusun çünkü istiyorsan soru sormaktan vazgeç.Bende sana bilet ayarlamaya çalışacağım .'
'Tamam ben hemen hazırlanıyorum.'
Ne kadar çok soru soruyordum.Hemen odama gidip küçük bir bavul aldım.İçine bir kaç parça eşya ve bir mayo koydum.(Bikini giymekten hiç bir zaman hoşlanmadım.)Lacivert boyundan askılı mayom bana çok yakışıyordu zaten.Tam herşeyi ayarlayıp aşağı inerken,aklıma Teo'nun en sevdiği elbisem geldi.Beyaz ipli bir elbiseydi.Hemen onuda bavula sıkıştırıp Jenna'nın yanına gittim.
'Saat 06.15'e bir uçak buldum.Hadi çabuk olalım.'
'Tamam.'
Arabaya bindik ve havaalanına gitmeye başladık.Tam o anda aklıma geldi.Ya Liam beni ararsa,o zaman ne yapacaktım.Aslında arayacağından çok emin değilim,benimle konuşurken baya kararlı görünüyordu.Hem ararsa bana ulaşabilirdi zaten endişelenmeme gerek yok.Havaalanına geldik.Jenna ile vedalaşıp uçağa bindim.Teo onu çok özlemiştim,2 yıldır görüşemiyorduk.Annemle babamın saçma kavgalarından sıkılıp evi terk etmişti.Ona kızmam lazımdı çünkü beni onlarla yalnız bırakmıştı.Ama ona olan sevgim dahada ağır bastığı için kızabileceğimi düşünmüyordum.
Sonunda Atina'ya gelebildim.Jenna'yı arayıp Teo'nun numarasını aldım.Hangi adaya gitmem gerektiğini bilmiyordum.Oda Naxos'a gitmem gerektiğini söyledi.Hem annemgille görüşmek istemiyordu hemde Naxos'a gidiyordu.Aptal şey.Naxos'a giden gemi seferlerine baktım.10 dakika sonra bir gemi kalkıyordu.Gemiye geçtim.Yanıma atıştırmalık birşeyler almıştım,onları yemeye başladım.Bu arada tapılası mavi denize bakıyordum.Evet daha şimdiden bütün anılarım gözümde canlanmaya başlamıştı.
(JENNA)
Havaalanından geldim.Sonunda ne gündü ama hemen uyumak için yukarı çıkarken kapı çaldı.Bu saatte kim olabilir.Kapıyı açtım,Gayet yakışıklı bir çocuk çıktı karşımda,
'Buyrun nasıl yardımcı olabilirim.'
'Merhaba efendim ben Lena'nın arkadaşıyım,adım Liam onunla görüşebilirmiyim?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the dark side
RomanceLondra'ya giderken düşündüğüm tek şey kariyerimdi ama hesaba katmadığım şeyler vardı...