dark 13

79 6 0
                                    

Korkunç bir baş ağrısıyla kendime geldim.Gözlerimi yavaşça araladım.Neredeyim ben.Ah evet,hatırlamaya başladım.Vurulmuştum.Bilinçsiz gibi odanın tavanına bakarken,kapı açıldı.İçeriye doktor girdi.

'Geçmiş olsun bayan Lena,kendinizi nasıl hissediyorsunuz?'

'Aaa şey ben biraz garip.Ama iyiyim sanırım.'

Doğrulmaya çalıştım.Ama karnımda ki acı buna engel oldu.Doktor hızla yanıma gelerek.

'Hayır hayır.Şimdilik hareket etmiyoruz.Kendinizi yormayın.'

'Ne zaman taburcu olurum?'

'Bizi gerçekten korkuttunuz.Kalbiniz 2 kez durdu.İlkinde kontrollü bir şekilde çözdük.Ama ikincisinde...'

'Ne oldu?'

'İkinci seferde yaklaşık 2 dakika kalbiniz durdu.'

Biraz garip oldum.Huzursuzca kıpırdandım.Doktorun kurduğu cümle çok tanıdık geliyordu.Herhalde deja vu yaşıyordum.

'Peki.'

'Bir kaç test yapacağız,normal değerler çıkarsa 2 gün sonra çıkış işlemlerini başlatırız.'

'Ailem nerede?'

'Üzgünüm ama enfeksiyon riskine karşı,insanlarla görüşmeniz pek olası değil.'

'Anlıyorum.'

'Ama isterseniz sadece bir kişi ve 5 dakika.'

'Teşekkür ederim.'

'Kiminle görüşmek istersiniz?'

Kiminle görüşmek isterdim.Tahminimce annem buraya girdiği ilk dakikadan itibaren ağlayacaktı.Teo'nunda yüzüne bakacak cesaretim yoktu.Sanırım Jenna evet en iyisi.

'Teyzem,Jenna ile görüşmek istiyorum.'

'Tamam,ben şimdi kendisine bildiririm.'

Dedi ve odadan çıktı.Herşeyi mahfettim.Düğünleri berbat oldu.Misafirlere rezil olduk.Ne aile dramı ama.O adam ne halt yemeye geldiyse düğüne.Biraz daha hafızamı zorlamaya çalıştım.İlk vurulduğumda ne yapmıştım.Evet evet,kan kaybım çok olduğu için sırt üstü düşmem gerektiğine karar vermiştim.Sonra,diz üstü çöktüm.Sonra sonra...O geldi.Elimden tuttu.Beni dizlerine yatırdı.Vea şoka girmemem gerektiğini söylüyordu.Ben düşüncelere dalıp gitmişken kapı açıldı.Jenna içeri girdi.Kapıyı kapatıp yanıma geldi.Dikkatli bir şekilde ellerini boynuma sardı ve beni öptü.Geri çekildi.Ağlıyordu.

'Ah hadi ama Jenna.Sırf bu yüzden annemle görüşmek istemedim ben,şimdi sen başlama.'

'Tamam tamam sustum.Ama ne kadar korktuk biliyormusun?'

'Annem,Teo burada mı?'

'Dahası var.'

Güldü.Ne ima etmeye çalışıyordu.Ellerimi tutup.

'Ben hayatımda böyle aşk görmedim.Sana birşey olacak diye çok korktu.Hastaneden bir gün bile ayrılmadı.O kadar tatlı---'

Kimden bahsettiğini anlayınca kaşlarımı çattım.Ellerimi hızla ellerinden çektim.

'Bir daha,bana ondan bahsetme.'

Birden sinirlenince yine ağrıdı elimi hızla karnıma götürdüm.Korkuyla yüzüme baktı.

'Lena neler oluyor.Neden böyle davranıyorsun.Ben hoşuna gider sanmıştım.'

'Hoşuma falan gitmedi.Anlamıyorsun değil mi?Onun dönmesini falan beklemedim ben.Benim için bitti Jenna çoktan bitti.'

the dark sideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin