'Co když jsem bisexuál?' Zhrozil jsem se při vášnivém líbání, lidumilně olizování s Martinem. Nevěděl jsem, co to dělám, asi mi nedocházelo, kam tohle vede. Vedlo to jen k intenzivnímu tření našich těl o sebe. Nevěděl jsem, že Martin je na kluky.
**************
31/10/2016
Vstal jsem z postele, kde ještě spal zjevně unavený Martin. Došel jsem do koupelny a snažil si vzpomenout, co se včera stalo. Pár vzpomínek mi proběhlo hlavou, kterou jsem následně potřásl na důkaz nepochopení. Opláchl jsem si obličej studenou vodou, poté si vyčistil zuby a učesal vlasy do mého oblíbeného a známého tvaru. Připravil si tašku do školy, nasnídal se a ještě se narychlo koukl pod obvaz na zápěstí levé ruky. Už jsem se konečně oblékl, obul a vyrazil do školy. Posadil jsem se do své lavice, nasadil si sluchátka a psal si poznámky na příští video. Vedle mě se objevila známá blond hlavička. Ano, bylo to Anička. Usmála se na mě, ale úsměv ji rázem zmizel, když uviděla mé levé zápěstí. Radost se změnila ve starost. Nechci nikomu způsobovat starosti, nejsem ten typ člověka a teď jsem hlavně doufal, že rodiče mě s Martinem neslyšeli. ,,A-ahoj Kájo," zakoktala se, byla značně nervózní. ,,Co se ti stalo?" Zeptala se a ukázala na mé levé zápěstí. ,,To nic, jen říznutí, nic hrozného," ona jen kývla, že chápe a otočila se naprosto vyděšeně.
*********
Celý den proběhl v klidu, nikdo se na nic neptal, což bylo fajn. Zkazilo se to vzápětí, když jsem vešel do dveří našeho domu. Máma na mě ihned vybalila to, abych tu své kamarády nenechával samotné a že bychom neměli koukat na gay porno. Aspoň že si myslí, že to bylo porno a ne my dva. Ano, vyspal jsem se s Martinem Carevem, tak co? Už to nezměním a myslím, že ani měnit nechci. Nevím, jak to má Martin, ale já chci jen upřímné přátelství, na kterém mi moc záleží.Bžumbau. Další kapitola na světě :D pokud se vám kapitola líbila, můžete dát vote nebo komentář, budu ráda :) laf jů <3
-Unnie^·^
ČTEŠ
Antidepresiva w/ Kovy✔
FanfictionCo když známý Youtuber Kovy začne brát antidepresiva, aby zapomněl na holku, do které se bezhlavě zamiloval? Propadnout depresím a točit na YouTube pozitivní videa, to neni zrovna lehké. Jak se s tím usměvavý klučina z videí popere? 17.2. - #80 v ka...