XVI. kapitola - Nové balení

281 38 12
                                    

Jak už jste si mohli všimnout, tak tenhle příběh bude možná nekonečný, uvidíme, jak dlouho u toho vydržím. Každopádně asi víte, že kreslím a zrovna dneska jsem dokončila kresbu, která mu skutečně zabrala cca 10 hodin :D tak ji sem přikládám...

 Každopádně asi víte, že kreslím a zrovna dneska jsem dokončila kresbu, která mu skutečně zabrala cca 10 hodin :D tak ji sem přikládám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ale teď už hurá k příběhu <3

Oblékl jsem se, opět a vydal se do tý mučírny. Všichni znáte městskou hromadnou dopravu, zase půl hodiny cesta do jádra města. 'Proč jsem se na to na nevykašlal?' Ptal jsem se sám sebe. Sedět v tramvaji sám, je vcelku strašidelný, ale já jsem zvyklý. Vystoupil jsem a vydal se směr lékárna.
Opět v lékárně byla ta krásná lékárnice.
,,Dobrý den, máte přání?" Zeptala se mile a nahodila svůj úsměv.
,,Dobrý den, rád bych zase jedny antidepresiva," řekl jsem a oplatil ji úsměv, úsměvem s ďolíčky.
,,Takže tady to je," mezi ťukaním na pokladně říkala, ,,bude to 59,- Kč"
,,Tady," podal jsem ji stovku, ,,Zbytek si nechte," začervenala se a opět promluvila, ,,No, tak to děkujeme."
,,Není zač," řekl jsem, ,,Nashledanou a krásný den."
,,Děkuji, vám také." Odpověděla zdvořile.
Pak už jsem nic neslyšel a ani nevnímal. Jen jsem si nesl svou kouzelnou krabičku domů.
************
Doma mě čekal výslech, jak normální. Šel jsem ihned do pokoje, protože co jiného mi zbývalo. Začal jsem psát scénář k nedělnímu videu, vím, že mám ještě čas 4 dny, ale i tak. Najednou někdo zaklepal na dveře od mého pokoje. Já jen řekl, ,,Dále," hodně mě šokovalo, kdo se poté objevil mezi dveřmi mého pokoje.

Musím to zase useknout tady xD zase je z Kovyho bručoun xD no každopádně kdybyste chtěli character ask, tak pište do komentářů otázky na dané postavy :D u Hlavolamu se mi nepovedlo udělat character ask, tak doufám, že alespoň tady uspěje :) můžete se ptát kohokoli, na cokoli :)
Jinak Bžumbau a pokud se vám kapitola líbila, můžete dát vote nebo komentář, budu ráda :) laf jů <3
-Unnie^·^

Antidepresiva w/ Kovy✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat