XII. kapitola - První kapka

254 36 5
                                    

29/10/2016
Probudil jsem se asi v 5 ráno, uvědomil si, že jsem si nevzal antidepresiva. Jen to na mě dolehlo. Šel jsem se rychle osprchovat, obléct a připravit, abych si mohl přečíst komentáře pod mým novým videem. Otevřel jsem notebook, zapl jej, ihned klikl na internet a následně na ikonku YouTube. Co jsem ale neviděl. Martinovo video... se mnou?! On už to vydal??? Samozřejmě že jméno muselo být ,,Holky w/ Kovy". Ach jo, pustil jsem si to a padl na mě opět smutek. Zaklapl jsem notebook, odložil jej na stůl, popadl batoh a vyšel do školy. Nevnímal jsem nic ani nikoho kolem sebe.
***********
Po škole jsem měl svůj plán. Přišel jsem do pokoje, odhodil tašku do kouta, stejně tak brýle, které se ale rozbily. Šel jsem do koupelny, kde jsem si našel žiletku a udělal si první rýhu do kůže na zápěstí. Bylo to osvobozující, už mi přišlo, že nepotřebuji antidepresiva. Jen já a žiletka. Asi bych měl zase zajít k psychologovi, ale nechce se mi vysvětlovat, od čeho mám ty ostré jizvy. Nechci to vysvětlovat nikomu. Proč to dělám, proč mám deprese, proč si ubližuji... není na to odpověď. Martin se mi od toho telefonátu už neozval. Jsem z části i rád popravdě. Potřebuju nutně svůj klid a žiletku.

Už jsem musela zapojit nějaké ty psychické záležitosti :D Bžumbau jinak :D doufám, že jste rádi, že vyjdou dvě kapitoly dneska, ale potřebuji si vypsat nápady, dokud je mám :) pokud se vám kapitola líbila, můžete dát vote nebo komentář, budu ráda :) laf jů <3
-Unnie^·^

Antidepresiva w/ Kovy✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat