XXVIII. kapitola - YouTube?

188 31 10
                                    

Upřímně, Karel od smrti Martina na YouTube kašlal. Jinak dnes je 4/2/2017 a abyste to chápali správně, Kája má jarní prázdniny. Takže nachystal brzy ráno světla, zavolal Aničce a spolu natočili další ask video.

Už na Martina pomalu a těžce zapomínal. Anička mu ho (ne)úplně nahrazovala, snažila se. Věděla, že Kájovi teď pomůže jedině vřelý přístup. Mít vřelé srdce, no, to většina lidí v dnešní době nemá. Jak jste si mohli všimnout, zprvu Kája byl nehorázný mrzout, ale láska, ač chvilková, z něj udělala citlivku.

Kája pomalu si přestal odvykat od Antidepresiv. Asi se ptáte, o čem tedy bude příběh, když Kája už nebude mít deprese, nebude na psychickém dně, nebude brát Antidepresiva.

Co bude s Kájou? Bude Kája normální kluk? A co bude s Aničkou? Vrátí se Martin? Prosím vrať Martina -vaše dotazy.
Anička zůstane stále jeho dobrou kamarádkou, řekněme, že i nejlepší kamarádkou. Martin se možná vrátí. Derek už se naštěstí neobjeví.

Ale teď mi povězte, jak zakomponovat zmrtvýchvstání do příběhu o Antidepresivech, či podobných věcech.
Takže tímto slavnostně oznamuji, že můžete očekávat další díl (pokračování) této knihy. Bude to akčnější a objeví se tam více postav.

Večer v cca 21:00 vyjde nová knížka s názvem Nenahraditelný. Nebude to úplně Mavy kniha, ale bude se to kolem toho točit :)
Ještě epilog k této knize a další už čeká jen na vás.

-Unnie^·^

Antidepresiva w/ Kovy✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat