"Adeline" - zastao je gledajući u mene, kad je nastavio "Tvoje stanje se pogoršalo."
"Molim?? Kako??" -mama je uzviknula vrištući.
"Smirite se, nije ništa toliko ozbiljno." -govorio je dr. Adam već smirenim glasom.
"Zaključili smo da tvoje psihičko stanje može znatno utjecati na tvoju bolest Adeline." -pogledao me je ozbiljno. Zatim je nastavio "Kao što su depresija i ostali psihički problemi."
"Imaš li kakvih problema Adeline?"
Svi su gledali u mene.
"Ne-e.. Zašto bih?" -rekla sam zamuckujući.
"Ne znam. Samo znam da ih trebaš riješiti i strogo mirovati i tvoje stanje će se poboljšati." -rekao je sa osmijehom što me malo i umirilo.
Klimnula sam kao znak da sam razumijela.
Obavili smo još neke pretrage kad smo se uputili kući. Trebala sam ići i kod psihijatra danas ali poslije ovoga stvarno nisam mogla. Ne mogu i neću da sad pričam sa nekim nepoznatim o svojim osjećajima.
Na putu kući, u autu samo smo šutjeli. Ovo je bila neugodna tišina.
Čim smo došli kući tata je stao ispred mene prekrštenih ruku.
"Adeline. Govori."
"Šta da govorim??" -upitala sam zbunjeno.
"O čemu se radi? Imaš li nekih problema da mi ne znamo?" -umješala se mama.
Ne, nemam! Zašto bih to i pomislili uopšte? -odgovorila sam braneći se.
"Adeline..znamo te skoro tvojih punih 17 godina. Ti stvarno misliš da ne znamo kada lažeš i skrivaš nam nešto? Moraš znati da nama možeš sve reći." -rekao je tata drmajući me za ramena.
"Da!" -proderala sam se.
"Šta da?" -upitala je mama.
"Da imam problema! Imam problema i to previše! Jedan od njih je što me svako u školi vrijeđa, a drugi da se još nisam pomirila da ću do kraja života ostati jebeno nepokretna i da svaki dan moram ići na glupe preglede koji mi ionako neće pomoći!!" -rekla sam sve u jednom dahu, vrištući.
Od svog tog bijesa počela sam plakati.
I da, odlučila sam. Reći ću im sve. Od dana kada su me svi počeli vrijeđati do danas šta se sve desilo u kantini.
I..rekla sam im. A oni su me pozorno slušali.
"Molim?? Samo te tako gurnula?? I niko te nije htio braniti? -rekla je zaprepašćeno mama.
"Da" -rekla sam spuštajući glavu.
"Ali gdje su bili nastavnici, direktor, ta žena kad se to desilo??" -upitao je tata.
"Ne znam! Sve se desilo tako brzo. U jednom trenutku sam se svađala sa njom dok sam u drugom već bila na podu." -objašnjavala sam mlateći rukama sa suzama u očima.
"Adeline, ali zašto nam nisi ništa ovo rekla? Pomogli bih ti." -rekla je zabrinuto mama.
"Nisam vas htjela i sa tim zamarati. Znam koliko imate obaveza na poslu i da me stalno vozite doktoru dok noću ne možete spavati od mojih noćnih mora." -rekla sam potišteno.
"Adeline ti nas nikad ne zamaraš! Mi smo ti roditelji, uvijek ćemo te voljeti i brinuti se o tebi. Da si nam rekla ništa se od ovoga ne bi desilo." -rekao je tata grleći me.
"Žao mi je." -rekla sam opet briznuvši u plač.
"Ššš.." -smirivali su me.
"Da li oćeš da odemo u školu i zatražimo da se kazni ta djevojka što ti je to napravila?"
YOU ARE READING
UNFAIR // Grayson Dolan
FanfictionŽivot je bio nepravedan prema oboje ali možda ih je baš ta njegova osobina spojila. "Adeline, life is unfair but maybe is that its beauty." - G.D Cover by: dolans40u