Chapter 13

167 19 6
                                    

Kada su nam se usne razdvojile, samo sam buljila u njega.

Da li je to upravo Grayson Bailey Dolan rekao da mu se sviđam? Ne, ti ovo sanjaš Adeline, sigurno.

Otvarala sam usta da nešto kažem, ali ništa nije izlazilo iz njih. Nisam znala šta da mu kažem, šta hoću, ni šta osjećam. Bila sam potpuno zbunjena i šokirana svime što se upravo dogodilo.

Samo sam se okrenula od njega i krenula prema izlazu. Treba mi zraka, mislim da ne mogu da dišem. Izašla sam iz kluba punog dima od cigareta i mirisa alkohola, sad sam napokon na svježem zraku. Kako je Adam bio potpuno pijan, a Graysona nisam mogla ni pogledati, nisam znala kako ću kući. Taksijem u ovakvom stanju sigurno ne mogu. Na pamet mi je palo jedno ime, Ethan. Potražila sam njegovo ime u kontaktima i nazvala ga.

Zvonilo je, ali niko se nije javljao.

"Javi see Ethan!" -govorila sam već postajući iznervirana.

"Halo?" -čula sam njegov pospani glas.

"Ethan? Nadam se da ne smetam."

"Smetaš? Ma jok, upravo sam spavao." -rekao je smijući se.

"Izvini. Htjela sam te pitati da li bi mogao doći po mene? Trenutno sam u nekom klubu, a nemam nikog da me odveze?" -rekla sam molećivim glasom.

"Adeline sama u klubu? Wow." -upitao je zadivljeno.

"Da, kako god. Samo dođi što prije."

"Dobro, ako baš moram. Samo mi pošalji adresu porukom i dolazim."

"Ok."

Prekinula sam vezu i poslala mu adresu.

Nije mu trebalo dugo da dođe, kad sam vidila crni džip ispred kluba. Izašao je iz auta zgodan kao i uvijek, popravljajući frizuru.

"Ethan stiže u pomoć!" -široko se nasmijao.

Uzvratila sam osmijeh.

Pomogao mi je da uguram kolica u auto i napokon smo krenuli. Pustio je muziku i u pozadini je počela svirati "Do Re mi" od Blackbear-a. Počela sam tiho pjevati stihove kad me Ethan pogledao oduševljeno.

"Voliš Blackbear-a?"

"Obožavam." -nasmijala sam se.

Pjesma je završila, kad sam nastavila gledati kroz prozor sjećajući se svega što se noćas desilo.

"Jesi dobro?" -upitao me je.

"Ma da, samo me malo boli glava." -lagala sam.

"Je li opet u vezi Graysona nešto?" -mogla sam vidjeti kako je podigao obrvu.

"Možda-a." -mucala sam, a to radim samo kad sam nervozna.

"Ako mi ne želiš reći, u redu je, ali ako je nešto loše napravio, žao mi je. Odavno nije sav svoj." -rekao je.

"Kako misliš nije sav svoj?"

"Pa svašta se desilo u našoj porodici, to je na Graysona posebno ostavilo traga." -ton glasa mu se promjenio dok je gledao na cestu, ispred sebe.

"Ne bi htjela zabadati nos, ali šta se zapravo desilo?" -upitala sam zbunjeno.

"Mislim da nije na meni da ti to kažem. Reći će ti on kad bude spreman."

Samo sam klimnula glavom.

Napokon smo došli pred moj skromni dom.

"Hvala ti Ethan, stvarno sam ti zahvalna za sve." -okrenula sam se prema njemu.

UNFAIR  //  Grayson DolanWhere stories live. Discover now