0.2

867 95 10
                                    

Durağa gittiğimde biraz geç kaldığımı fark etmiştim.Akşam Kihyun yüzünden geç uyumuştum ve dolayısıyla da geç kalkmıştım.Durağa doğru hızla yürürken bir yandan da saate bakıyordum.Bana çok uzun gelen bir sürenin ardından durağa vardığımda onu görmüştüm.Bir direğe yaslanmış ve müzik dinliyordu.Düne göre biraz daha ince giyinmişti.Üstünde dünkü montu vardı ama bu sefer montun önü açıktı ve içine giydiği kapşonlu gri renkteki kazak biraz kalındı.Altında biraz eski bir yırtık kot vardı.

Yanına yaklaştığımda ilk başta beni fark etmemişti.Ufak bir öksürükle dikkatini çekmiştim.Kocaman gülümsedi ve elindeki paketi bana uzattı.Paketi açtığımda içinde yarım bir poğaça görmüştüm.Kendininkini yemişti ve bana ayırmıştı.Bu...Bu davranışı çok tatlıydı.Niye benimle poğaçasını paylaştığını bilmiyordum ama bunun bitmesini de istemiyordum.Aramızda tek kelime geçmese bile birbirimizle iletişim kurabiliyor gibiydik.Ve bu hoşuma gidiyordu.

Poğaçayı yemeye başladığımda kulağımda bir baskı hissettim ve kafamı ona doğru çevirdim.Kulaklığın sağ tarafını kulağıma takmaya çalışıyordu.Gülümsedim ve elinden alarak kulağıma taktım.Çalan şarkı yavaş ve anlam doluydu.Daha önce hiç duymamıştım.Benzersizdi.

Otobüsü geldiğinde üzgün bir ifade ile kulaklığı aldı ve gitti.O şarkıyı bulmak istiyordum.

Kihyun'un yanına gittiğimde hatırladığım kadarıyla şarkıyı ona biraz mırıldanmış ve bilip bilmediğini sormuştum.Bilmediğini söylemişti.O da benim gibi daha önce bu şarkıyı hiç duymamıştı.

goodbye °hyungwonhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin