The Hunger Games: A twist in my story (Clarvel)

966 33 6
                                    

Hoi! Leuk dat je op mijn verhaal geklikt hebt.

The Hunger Games: A twist in my story (Clarvel)

Je leest het goed, dit is een Clarvel verhaal: Clove en Marvel. Oorspronkelijk ben ik een Clato (Clove en Cato) shipper, maar ik was aan het nadenken en toen ontstond er een nieuwe verhaallijn: Clove en Marvel! Ik vind het helemaal goed als je nu niet meer verder wilt lezen, maar ik wil je vragen om geen hatelijke berichten te plaatsen omdat dit een Clarvel verhaal is.

Allereerst wil ik zeggen dat ik The Hunger Games natuurlijk niet bedacht heb, maar Suzanne Collins. Mijn verhaal zal lijken op het boek, maar er gebeuren ook totaal andere dingen. Het kan dus kloppen dat niet alles gaat zoals dat in het boek gaat.

Ik hoop dat je mijn verhaal wilt lezen. Het zal leuk zijn als je dan ook even wat tips geeft, zodat ik mezelf kan verbeteren en beter kan schrijven.

Veel plezier met lezen!

--

Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog eens om iemand anders zou kunnen geven dan mezelf, na wat er met Avery gebeurd is. Het heeft me na haar dood nooit meer iets kunnen schelen wat anderen deden, wat ze voelden en hoeveel pijn ze leden. Maar toen ik haar zag, toen ik haar ontmoette, veranderde alles. Voor de tweede keer werd ikzelf op de tweede plaats gezet. Bij alles wat ik deed of zei, hield ik rekening met haar. Clove was een geschenk uit de hemel, die mijn pijn kon verzachten en zelfs kon weghalen. Ik wist dat ik nooit meer op een andere manier naar haar kon kijken als ik nu deed. Ze was speciaal.

Het was anders, hij was anders. Ik had verwacht dat hij gemeen naar me zou lachen toen hij het wist. Dat hij het me er ieder moment van de dag in zou boren. Dat hij me ermee zou pesten totdat één van ons dood zou zijn. Maar dat deed hij niet. In plaats daarvan was hij er voor me om me te troosten. Hij was er écht voor me. Na een hele korte tijd waren zijn armen al zo vertrouwd geworden, dat ik begon te twijfelen aan het gekwetste gevoel dat Cato me gegeven had. Dat ging weg en het leek zelfs net alsof het er nooit geweest was. Alsof híj er nooit geweest was en het niet meer uitmaakte dat hij me al die tijd gebruikt had. Marvel was daar om mijn pijn weg te halen en ik wist dat híj het was.

The Hunger Games: A twist in my story (Clarvel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu