Sherlock ve Bayan Watson -6

926 49 4
                                    

Güneşin ışıkları gözüme vuruyordu uff uyanmak nefret ederim tek sorun okul bir dakika hatanedeydim harika ve hala elbise giyiyordum. Karen hala uyuyordu. Öküz tam yine okuldan kaytardı. Sabah olduğuna göre Karen'ın anne ve babası gelmiş olmalılardı. Dışarı çıktım danışmanın yanında işlemleri yapıyolardı. yanlarına gidip ''İyi misiniz ?'' dedim bana gayet normal bakıyolardı telaşlı değillerdi sanki içeride yatan benim kızım. ''Katherina görmeyeli baya oldu Karen'ın durumu iyiymiş taburcu olabileceğini söylediler.'' dalga mı geçiyor bu ya ''bu habere sevindim.''

''Sen okula gitmiyor musun ?''

''Aslında kalabilirim.'' arkadan gelen annemin sesi şöyle söylüyordu.

''Katherina okula gitmelisin ve seni uyarıyorum sakın bana karşı çıkma.'' delirmiş mi bunlar ?

''Peki zaten okula gidicektim .'' dedim ve gülüp gittim. Okula gitmek için iki saatim var eve gittiğimde ise sadece bir yeşil bol yakalı bir tişört kot şortumu giydim. Güneş gözlüğümü aldım ve arabama binip okula gittim. İlk ders mi hayır girmedim onun yerine kahvaltı yapmak daha maktıklı geldi. Zil çaldığında bana doğru gelen sarışın bir çocuk gördüm biraz daha yaklaşınca bu çocuğun sam olduğunu farkettim .

''Sherlock kayıt yaptırmışsın.''

''Kaçırır mıyım ?'' Kızlarda seni kaçırma umarım parti gecesinde farkettim çeğu sam'e bakıyordu bu benim umrumda mı tabiki değil zaten olsaydı kızlar burada olmazlardı.

''Katherina yine daldın ne düşünüyordun.''

''Ben... Karen'ı ya neyi olucak ki ?''

''Bu arada yapanın kim olduğunu hala bulamadık.''

''Bulacağımızdanda umutlu değilim.''

''Ben mi çok zekiyim yoksa sen mi hiçbir şey düşünmüyorsun.''

''Neden bahsediyorsun ?''

''Ben çok zekiyim.''

''Evet sherlock sensin kahraman .''

''Kameralar hani onlardan kim olduğunu bulabiliriz.''

''Tamam sherlock zeki olanımız sensin.''

''Biliyorum.'' bence insanların bu kadar alçakgönüllü olması kanımızda var.

''Ne zaman gidip bakalım ?''

''Şimdi gidebiliriz.''

''Peki ama sherlock zekisin ama kafan almıyo sanırım şu an herkes okulda yani bunu şu an yapamayız.''

''Gecenin bir yarısı benimle okulda tek kalmak stiyorsan gecede yapabiliriz .''

''Senden mi korkucam şimdi hadi ama bu okulda korkacağım biri varsa o da Alaric.''

''O kim ?'' çantamdan ders programını çıkardım dersimiz biyoloji yani Alaric'in dersi tamam bu sene ne çok biyoloji dersi var yani şimdi düşündüm de önceki sene biyolojiden çaktığımı düşünürsek bu gayet normal.

''Şimdi senin derslerini seçelim benimkilerle aynı olmalılar.''

''En son Alaric'ten bahsediyorduk.''

''Şimdi görüceksin az kaldı.''

''Peki bayan Watson .''

''Senin yardımcın değilim.''

''Peki ama bu benim problemim değil bana sherlock diyen sensin.''

''Sherlock güzel .''

''Bu konuda tartışmayacağım.''

''Hadi derslerini seçelim.''

Tamam bu pek kolay olmadı ama sonuç olarak tüm sene boyunca derslere girecektik. Bu güzel aslında onu tam olarak tanımıyorum ama o çok yakın biri sanki onu yıllardır tanıyor gibiyim. Bu güzel bir şey değil mi ? arkadaşa sahip olmak falan.

''Bayan Watson bek konuşmuyorsunuz ?'' takmıyorum aslnda kötü bir isim değil ama olsun sherlock daha havalı.

''Birazdan Alaric'i görüceksin heyecanlı mısın ?''

''Sadece öğretmen.''

''Dalga geçiyorum sherlock''

''Bu gün çok sıkıcı''

''İlk günün Sam.''

''Keşke hemen akşam olsa.''

''Birkaç saat sonra o da olucak.''

Alaric sınıfa girdi. Çantasını masaya bıraktıktan sonra ödevler nerde diye sordu. harika ödevi yapmamıştım. Sınıfı dolaştı ... ve sıra bana geldi .

''Ödev ?''

''Yapmadım.''

''Neden ?''

''Deprasyondaydım arkadaşımla kaldım hastanede.''

''Evet kafasını vurmuştu doğru.''

''Bunu nereden biliyorsunuz peki ?''

''Herkes biliyor.''

''Kafasını vurduğunu değil onu alıp götürdük bunu nereden biliyorsunuz ?''

''Okul gazetesi falan okumuyorsununz sanırım. Herneyse derse geçelim.''

İçimden dersin bitmesi için dua ediyordum yoksa sıkıntıdan ölebilirdim. Araya girdiğimizde ise kantine gidip okul gazetesi aldım. Karen ile ilgili sadece bir şey yazıyordu . Ama benim hakkımda ise çok bu okul gazetesi ne zamandan beri çıkarılıyor ki ben niye şimdi farkediyorum. Bu okulda birşeyler dönüyor.

Uzun yazdım haberleri bir dahaki bölüm yayımlıcam vote vermeyi unutmayın sizi seviyorummm XOXO :D :D :D

Geçmişim GeleceğimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin