Chapter Eleven

478 14 3
                                    

Vissza mentem a nappaliba, ahol James hatalmas vigyorral fogadott.

-Na? Hogy ment?

-Alex megelőzött. – morogtam, majd megfogtam a dohányzó asztalon lévő kocsi kulcsomat.

-Hová mész Dave?

-Lenyugodni.

Elise szemszöge:

-Akkor holnap után este?

-Tökéletes.

-Nem ígérem, hogy messze viszlek, de azért legyél csinos. – kacsintott.

-Rendben. – mosolyogtam.

-Most megyek és hagylak aludni. Jó éjszakát. – adott egy puszit a homlokomra és kiment, én pedig becsuktam utána az ajtót és úgy vigyorogtam, mint a tejbetök.

Elhívott randizni Alex. El sem hiszem! Kizárt, hogy Dave beszélt volna vele, ami azt jelenti, hogy önszántából jött ide!

Jut eszembe, hol van David? Este tíz van, és amikor tíz perce lement eléggé fáradtnak tűnt... Mindegy, majd vissza jön.

Ettől függetlenül lehet, hogy holnaptól a saját szobámba kéne aludnom és nem a 'bátyámmal'.

Pár perc után úgy döntöttem, hogy felveszem a pizsamámat, ami ma este egy fekete, csipkés francia bugyiból és egy egyszerű fehér pólóból állt,

Befeküdtem a pihe puha ágyba és magamra húztam a takarót. Lehunytam a szemeimet és percekkel később már el is aludtam...

Dave szemszöge:

Egyszer vagy szerelmes és az is balul sül el.

Amint kiléptem a házból, egyből az autóm felé vettem az irányt, melyhez pár lépés után oda is értem és beszálltam.

A közelben lévő kisvárosig vezettem, majd egy klub előtt megálltam. Bezártam az autót és bementem. Amint beléptem megcsapott az izzadt testek és az alkohol szaga.

Csak meg iszok pár pohár italt és visszamegyek. Csak annyi alkoholt vihetek be a szervezetembe, amennyivel még tudok vezetni.

Utam a bárpulthoz vezetett és kértem egy pohár whiskyt. Aztán még egyet és még egyet.

Végül az ötödik pohár után nem kértem többet. Csak ültem és néztem a táncoló tömeget, majd megakadt a tekintetem egy szőke hajú cicababán, kinek testét alig fedte ruhája.

Igazi ribanc.

Elise nem ilyen.

Eli meg se jelenne egy ilyen helyen, nemhogy egy ilyen ruhába.

A lány valószínűleg észrevette, hogy nézem, mert lassan, csípőjét ringatva elindult felém.

Egy éjszakára tökéletes lesz.

Mikor odaért hozzám, a fülemhez hajolva megszólalt.

-Mit szólnál, ha szórakoznánk kicsit, szépfiú? – keze végigsiklott a mellkasomon egészen le a nadrágomig.

-A kocsimban megfelel? – markoltam bele a lány fenekébe.

-Tökéletes. – vigyorgott.

Karon ragadtam és kihúztam az autómhoz. Kinyitottam a hátsó ajtót és belöktem az ülésre a lányt.

Bezártam a kocsi ajtaját és rámásztam a lányra. Nem voltam rest, ugyanis egyből a nyakára tapadtam és szívni kezdtem.

-Egyébként Nicole vagyok. – mondta ki nehezen két nyögés között.

Mercy (Dave Franco Fanfiction)Where stories live. Discover now