Chapter Twelve

435 16 4
                                    

Jó olvasást és köszönöm a kitartást és a türelmet! xx

Mikor megéreztem nyelvét a csiklómon egy nyögéssel adtam tudatára, hogy tetszik, amit csinál. Csukott szemmel élveztem, ahogy kényeztet, és egyre közelebb kerülök az orgazmushoz.

Annyira élveztem, amit csinál.

De az ördög soha nem alszik.
 
***

Nem tudom mennyi idő telhetett el az eufórikus érzés óta. Annyi biztos, hogy én még mindig nem tértem magamhoz. Dave felvitt a szobájába és most ő az ágyon fekszik én pedig a mellkasán. Egyikünk sem alszik. Én gondolataimba merülve bambulok, míg ő a hátamat cirógatja.

Mit tettem? Vagy inkább mit tettünk?

Megcsaltam Alexet.

Várjunk. Együtt se vagyunk. Nem csalhattam meg.

David részeg.
 
Nem fog erre emlékezni.
 
Mindezt azért csinálta, mert részeg volt és kanos.

Nem, biztos, hogy kijózanodott.

Ha csak azért tette volna, mert kanos, akkor nem csak engem kényeztetett volna.

-Min gondolkodsz hercegnő?

-Mennyire vagy józan? – másztam le róla és mellé feküdtem.

-Mennyire szeretnéd, hogy józan legyek?

-Semennyire. Az mindent megmagyarázna.

-Akkor inkább nem válaszolok a kérdésre.

-Tehát józan vagy. Akkor mégis miért csináltad velem az előbb azt?

-Mire gondolsz?

-Hát... Tudod... Izé... - makogtam össze vissza, annyira zavarban voltam.

-Ja, hogy arra gondolsz!

-Igen, arra. – morogtam.

-Nos, nem kell hogy mindennek legyen magyarázata, nem igaz? – kacsintott rám.

-Lehet, de engem érdekel!

-Majd délután megbeszéljük. Most pedig aludj, mert már lassan fél öt van.

-David!

-Jó éjszakát Elise! – ezzel a mondattal hátat fordított nekem és elaludt.

Szerencsére nekem sem tartott sokáig, hogy az álmok mezejére lépjek...

Dave szemszöge:

Úgy tettem, mint aki alszik, csak hogy ne kérdezzen olyat, amire én sem tudom a választ.

Miért tettem volna? Mert szeretem.

Mondjuk akkor se így kellett volna a tudtára adnom.

Mármint láttam, hogy élvezi, meg minden.

De lehet, hogy egy csokor rózsával jobb lett volna.

Soha nem értettem a romantikához. Mindig csak egy maximum két éjszakás kalandjaim voltak. Nekik nem kellett udvarolni.

Egy darabig forgolódtam, majd sikeresen el tudtam aludni én is.

***

Elise szemszöge:

Amikor felébredtem, egyedül találtam magamat a szobámba. Ránéztem az órára, ami délután hármat mutatott. Fantasztikus.

Mercy (Dave Franco Fanfiction)Where stories live. Discover now