Prológus

983 32 0
                                    

Hol is kezdjem?
TUDOM az elején természetesen.Bemutatkozok akkor.Maya a becsületes nevem.Barcelona városában élek immárom tíz éve.Amúgy húsz éves vagyok(nagyon öreg).Focizok a Barcelona női felnőtt csapatában.Ebből arra következtethetek hogy nagyon gazdag elkényeztetett p*csa vagyok.De egyátalán nem.Sosem a pénz érdekelt(persze az is)hanem hogy élvezzem amit csinálok.A pénzem nagy részét a családomra és a szegényebbekre költöm.

Rengeteget köszönhetek a családomnak.Mert ha ők nem döntenek úgy tíz éves koromba hogy költözünk Barcelonába most nem itt lennék.Van egy tizennégy éves húgom.Sajnos a bátyám még tizenegy éves koromba autóbalesetben elhunyt.Máig nem tudtam feldolgozni a hiányát teljesen.Azt hittem ha már elég idős leszek elfelejtem.Viszont ez nem így történt.Nincs nap hogy ne jutna eszembe legalább elalvás előtt.Ha itt lenne biztos megvédene mindentől mint akkor mikor még élt.

Magyar vagyok egyébként.Magyar női válogatott is természetesen.Kérték a spanyolok hogy legyek a válogatottjuk de én lemondtam róla.Sokkal szívesebben erősítem a szülőhazám nemzeti csapatát.Nem vagyok Marozsán Dzsenifer.Aki ugye bár a Német Női válogatott tagja pedig magyar származású.

A Barca férfi csapatát nagyrészt ismerem.Messivel és Neymarral van a legjobb kapcsolatom.Olyan mintha a bátyókáim lennének a bátyám helyett.Bár Neymar az elején próbált rám hajtani de nem érdekelt.Messinek van kettő fia.Thiagonak én vagyok a keresztanyukája.Annyira imádom őket.Anto az egyik legjobb barátnőm.Neymar fiát is nagyon szeretem csak sajnos keveset látom.

A másik legjobb barátnőm Fanni aki szintén magyar de amint betöltötte a tizenkilencedik életévét kiköltözött hozzám.A családom tizennyolc éves koromba költözött vissza Magyarországra egyedül hagyva engem mondván tanuljak önállosodni.

Most jut eszembe el sem mondtam amit akartam.Egyik nap valaki elkezdett zaklatni.Rám írt egy idegen.Ekkor még persze nem tudtam hogy gyökeresen megváltozik az életem.

Message - Denis Suarez FF.Where stories live. Discover now