11

449 26 6
                                    

-Én vagyok a focista, és megértem ha szóba se akarsz állni velem a múltkori után.
Egy szót se tudtam kinyögni.Döbbenten bámultam magam elé.Denis már épp itt akart hagyni.Ki szerette volna venni a kezét az enyémből, de ahelyett, hogy én elengedtem volna, inkább megszorítottam.
-Nem haragszom rád.Soha nem is haragudtam.Csak nagyon rosszul esett tőled.
-Akkor ugye nincs harag?-nézett mélyen a szemembe.
-Nincs.-majd azzal a lendülettel megöleltem.-Úgy hiányoznak a beszélgetéseink.
-Tudom, nekem is nagyon.
-Amúgy -engedtem el- honnan tudod te, hogy én vagyok az a lány, akivel beszélgetsz?
-Biztos forrásaim vannak.Amikor találkoztunk volna, Leo nem hiába volt ott.Én küldtem oda, hogy kérjen bocsánatot a nevembe, hogy nem tudtam elmenni.De azt hiszem az nem történt meg.
-Igen, az a dolog kimaradt.Nem megyünk?Késő van már.
-De persze induljunk.Gyalog vagy?
-Igen.Meccs előtt mindig gyalog jövök.
-Értem.Haza kísérlek, ha nem gond.
-Szerintem hatalmas nagy gond.-Denis döbbent fejét látva, nehezen bírtam nevetés nélkül -Hülye nem gondoltam komolyan.
-Ezt rendesen benéztem azt hiszem.-nevetett fel.
Ahhw istenem a nevetés.Elindultunk hazafele hozzám.Útközben rengeteget beszélgettünk.Bepótoltuk a kimaradt hónapokat.Be kell vallanom tényleg elképesztően hiányzott.

Aztán végül megérkeztünk a házamhoz.Kétes érzelmek voltak benne.Denis épp szóra nyitotta volna a száját, mikor is a húgom rontott ki a házból.
-Mayaaa!-kiabált már az ajtóból.-Annyira hiányoztál nekem!-ugrott az ölembe.
-Te is nekem Zsófi!-öleltem meg az én egyetlen és utánozhatatlan lány testvérem.
-Akkor én nem is zavarok tovább.-szólalt meg a Focista.-Majd valamikor összefuthatnánk.Dobok egy sms-t vagy felhívlak még ma.-majd egy ölelés és egy puszi után távozott is.

Bementünk a húgommal a házamba, ahol az egész családom jelen volt.Nagyon meghatódtam, hiszen ilyen már eléggé régen volt.1 hét múlva lesz a születésnapom és azt jöttek megünnepelni velem, mert most mindenki ráér.Vagy úgy intézte a dolgait, hogy ráérjen.Rengeteget beszéltünk, és már éjfél is elmúlt rég, mire mindenki ágyba került.Én voltam az első, aki elment fürdeni.Már aludhatnék, de nem megy.Rengeteg dolog kavarog a fejembe.Főként ez a Denis-ügy.Amikor elmondta, hogy ő a focista, tényleg nem tudtam mit kinyögni.Szegény biztosan elbizonytalanodott abban a pillanatban.De mikor megölelt, az maga volt a mennyország.Istenem az a parfüm valami csoda.És az a haj.Azt hiszem tényleg igaza volt anno Fanninak.Totálisan beleestem ebbe a pasiba.Most egyszerűen másra se tudok gondolni csak rá.Elég betegesen hangzik még magamnak is, főleg hogy soha eddig ilyen nem történt velem.Felfoghatatlan ez a dolog.Félek, hogy ebből később még nagy bajom fog származni.Mi van ha barátnője lesz?Napokig a padlón leszek megint a viszonzatlan szerelem miatt?Ekkor jelzett a telefonom, én pedig azonnal az éjjeli szekrényemhez nyúltam érte.Ő írt.Méghozzá nem is akármit.

Focista⚽:Valamikor ráérsz a jövő héten?Szeretnélek elhívni egy randira.Persze csak akkor, ha nincs ellenedre😉

Message - Denis Suarez FF.Where stories live. Discover now